Avatar billede guzman Nybegynder
20. juni 2002 - 22:18 Der er 18 kommentarer

CS de_nuke hjælp

Hej.
Jeg ved godt at dette spørgsmål har intet med dette site at gøre, men anyway spørg jeg:
Jeg er ihærdig Counter Strike spiller og medlem i en klan, men forleden da jeg skulle spille pcw på de_nuke gjorde spillet mig opmærksom på at jeg manglede en fil der hedder valve/cs_newjork.wad?? jeg har ledt og ledt men intet fundet.. hjælp..
BTW.. jeg har en retail udgave af spillet, kan det være problemet selvom jeg ikke kan se pointen i det?!?!?! 200 point på spring for et svar til hvor'n jeg kan løse probelemet!
Avatar billede nicidem Nybegynder
20. juni 2002 - 22:20 #1
Vil du have filen eller?
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
20. juni 2002 - 22:21 #2
.wad er logo'er, hvis deet kører fint uden så lad vær med at tænke mer' over det
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
20. juni 2002 - 22:22 #3
Sorry det er et map !
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
20. juni 2002 - 22:22 #4
SORRY finder det lige !
Avatar billede nicidem Nybegynder
20. juni 2002 - 22:24 #5
underligt jeg har banen de_nuke, men ikke den omtalte fil!
Avatar billede guzman Nybegynder
20. juni 2002 - 22:27 #6
Nej .. jeg kan ikke komme ind i banen fordi jeg mangler den fil, spillet går ud. Jeg vil meget gerne have filen..
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
20. juni 2002 - 22:27 #7
cs_newjork har sq da ikke nnoget at gøre med Nuke
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
20. juni 2002 - 22:28 #8
Er det newjorkm og ikke newyork
Avatar billede guzman Nybegynder
20. juni 2002 - 22:30 #9
ja, men det er den fil som spillet spørg efter.. ellers er der nogen der kan fortælle mig hvilken filer der skal puttes ind for at kunne spille spillet/banen?

Den hedder cs_newjork.wad
Avatar billede guzman Nybegynder
20. juni 2002 - 22:31 #10
og evt hvor jeg kan downloade den fulde fil ;0)
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
20. juni 2002 - 22:34 #11
finder den vent lige
Avatar billede nicidem Nybegynder
20. juni 2002 - 22:39 #12
Avatar billede nicidem Nybegynder
20. juni 2002 - 22:42 #13
dette er bare banen med de_nuke.bsp...
Avatar billede nicidem Nybegynder
20. juni 2002 - 22:46 #14
Jeg har kigget en del, det ser ud til der er en del der har haft det problem som dig!
prøv at lige for en sikkerheds skyld lave en kopi af din de_nuke.bsp!
og så prøv den fra zip filen!
Avatar billede guzman Nybegynder
20. juni 2002 - 22:52 #15
Det er det samme problem som opstår igen med den manglende fil.. sorry
Avatar billede nicidem Nybegynder
20. juni 2002 - 22:53 #16
ellers må du eventuelt ominstallere dit Cs...
Avatar billede guzman Nybegynder
20. juni 2002 - 22:54 #17
jeg mener at jeg har haft det problem tidligere for et par install/uninstalls .. så jeg tvivler på at det vil hjælpe..
Avatar billede ducks Nybegynder
21. juni 2002 - 00:31 #18
wad = texture filer, jeg har ikke den fil så du burde ikke skulle bruge den