Avatar billede cokemon Nybegynder
20. juni 2002 - 16:54 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Countern og resten af designet

Ok
jeg mangler nogen ideer til hvad jeg ellers kan lave på Http://bast.lir.dk og hvad jeg ellers kan gøre ved den counter nede i bunden CB-Stats :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
20. juni 2002 - 19:29 #1
for det første den grå baggrund skal væk - vælg en anden farve der passer bedre ind i sammenhængen.

du mangler en eller anden menu - placer den enten i toppen eller i hø eller ve side.. hov nej du har da en menu - sorry :D

mhh den forsvinder i mængden - ellers en sjov mouseover efffekt
Avatar billede hmm10 Nybegynder
20. juni 2002 - 21:27 #2
Skal du have alle de counter-tællere i bunden/ på din side? Jeg ser det kun som irriration, når en side er fyldt med counter-tællere.. så et råd fra mig: fjerne den eller find nogle mindre nogle.. c",)
MVH
Hmm10
Avatar billede cokemon Nybegynder
20. juni 2002 - 21:54 #3
CB-Stats er et projekt jeg er i gang med, og de andre 2 er for at se om min egen tæller rigtig :)
Avatar billede knarf Nybegynder
22. juni 2002 - 17:34 #4
jeg syntes du skal sætte nogle andre farver ind, siden virker meget mørk idet. og du kunne måske fjerne et par af dine countere eller hvertfald lave dem lidt mindre! Jeg kan heller ikke se hvad man skal bruge 3 countere til??

//Knarf
www.aarhus-shotokan.dk