Avatar billede qermital Nybegynder
20. juni 2002 - 15:35 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Lave et program som .exe fil

Hvordan laver man en .exe fil at sit java program? Det er klart
at der er nød til at være en JVM på den maskine der skal afvikle programmet
bagefter men det er også okay. Jeg ved at man kan gøre det med MS Visual
J++. Men ville høre om der er nogen der ved hvordan man gøre UDEN brug af MS
Visual J++. ???  Håber der er nogen der kan hjælpe.

Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2002 - 15:39 #1
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2002 - 16:50 #2
Hvorfor vil du have det??
Hvis det kun er for at afvikle dit program kan du lave en JAR fil og starte den op. Det kan man oxo gøre via et dobbelt-klik
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2002 - 17:03 #3
maximus: Helt enig. Det er osse lidt mere i Java's ånd at gøre det vha. en eksekverbar JAR-fil.  :)
Avatar billede huuba Nybegynder
20. juni 2002 - 17:40 #4
Lyder også MEGET mere i min ånd. :-) men nogle forslag til hvordan dette gøres, eller hvor jeg finde noget om hvordan.
PS: qermital og jeg arbejder sammen på "problemmet".
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2002 - 17:55 #5
Avatar billede huuba Nybegynder
20. juni 2002 - 18:12 #7
takker, kigger på det! og vender tilbage!
Avatar billede disky Nybegynder
20. juni 2002 - 18:16 #8
Visual J++ er IKKE JAVA !!!

Og java laver man IKKE om til .exe filer
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2002 - 18:19 #9
disky: *LOL* ;)
Avatar billede huuba Nybegynder
20. juni 2002 - 18:27 #10
smarte fyr !!  :-)  det var jo også derfor vi ville finde ud af hvordan man eller gøre ik'!!  :-))
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2002 - 18:53 #11
De link som magik har givet dig klarer det for dig.
Avatar billede qermital Nybegynder
23. juni 2002 - 15:25 #12
takker for hjælpen, min kollega klare diskusionen og jeg klarer gaverne i form af points
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2002 - 18:51 #13
tak for gaven  ;)