Avatar billede d12_kylle Nybegynder
20. juni 2002 - 01:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lydkort... soundblaster audigy (5.1)

hey!! J har lige geninstalleret mit XP... og nu virker mit lydkort ik!?!?!?! J har installeret en driver først fra selv xpén selv og derefter hentet en fra www.soundblaster.com og den virker heller ik!! D var

Ps. J deler ført point ud i morn... (DMUpdate.exe på http://uk.europe.creative.com/support/drivers/product.asp) HMM håber i kan forstå mit problem og hjælpe mig... SES
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
20. juni 2002 - 01:30 #1
1) J har installeret en driver.... (først fra selv xpén selv) = fra selve XPén og... (OSV)

2) hmm SKU fejl i svintet... EFTER: "D var T SIDST"... så hop ned t (DMUupdate.exe) efter: "PS. j deler først point ud i morn...."
Avatar billede convinius Nybegynder
20. juni 2002 - 01:37 #2
jeg har haft samme problem, men det hjalp efter jeg hentede opdateringen på creatives side! -Så søg efter den der! - Du har garanteret bare hentet en forkert driver måske!
Avatar billede d12_kylle Nybegynder
20. juni 2002 - 17:24 #3
fatter da brik... der er jo ingen der svare...

Jeg kan jo ikke finde den rigtige driver >>>> convinius!

lukker