Avatar billede emle Nybegynder
19. juni 2002 - 23:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Starcraft

Jeg har fået starcraft på min computer, og jeg vil gerne prøve at spille det på battle.net.
Men når jeg trykker på knappen, står der at den er: "Unable to identify our application version".
Avatar billede trygleren Nybegynder
20. juni 2002 - 00:30 #1
Den meddelelse opstår, når Battle.Net sammenligner din version af StarCraft med kendte og nyeste. Det gør den fordi du skal have nyeste version af StarCraft for at gå på nettet med den. Den tester integriteten(fingeraftrykket) af din StarCraft.exe fil og ser om der er behov for opgradering. Men den har ikke kunne genkende din version. Det kan betyde tre ting:
#1 Du har en virus, der har gjort filen korrupt
#2 Du har installeret en trainer eller et andet program der ændrer i selve mainfilen
#3 Du har en brøndt kopi og kører med en noCD-patch

Hvis nummer tre er tilfældet, er dette ikke forummet...
Avatar billede trygleren Nybegynder
20. juni 2002 - 00:31 #2
brøndt = brændt