Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 23:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

CS server

Hey.
Jeg har lige fået min CS server op at køre.

Derfor vil jeg gerne høre hvilke mods der er gode at have på serveren.
For eksempel er der en del servere (bla. JG) der har sådan en "Best score" i slutningen af hver runde!

Jeg har installeret ADMINMOD, men hvilke andre mods ville være interessante at få installeret?

---
BONUS: Hvordan logger man ind med adminmod via cs????

BONUS 2: Jeg vil ikke have at serveren hedder Counter-strike server bla bla... Den skal hedde moget andet?!
Jeg har denne sti til serveren nu:
C:\SIERRA\Half-Life\hlds.exe -game cstrike -port 27016 +maxplayers 8 +map cs_mansion

HVORDAN ÆNDRER JEG SERVER NAVN???
Avatar billede spectual Nybegynder
20. juni 2002 - 01:36 #1
Servernavn:

I din server.cfg under cstrike skal du have en linje der siger

hostname "Min egen private lag server"
Avatar billede mgr1972 Nybegynder
28. juni 2002 - 00:58 #2
philip>> ehh, kan man evt. nasse sig til en kopi af CS-server udgaven ??........jeg spørger bare fordi jeg har forsøgt 1000 gange at få sat en CS-server op, men ak nej *S*
Avatar billede spectual Nybegynder
28. juni 2002 - 11:36 #3
det er ikke fordi det er så svært, svjv. Det er jo bare halflife's hlds.exe fil der køres med nogle parametrer, og så er der skrevet noget i server.cfg, b.la. sv_lan 0

jeg mener ikke at ha' hørt om en desideret server-udgave af cs.
Avatar billede snowsmurf Nybegynder
28. juni 2002 - 11:38 #4
Hvis man kører cs dedicated server skal man have opdateringer til cs og hl til sin server også.
Avatar billede mgr1972 Nybegynder
28. juni 2002 - 12:25 #5
snowsmurf>> Det er netop en Dedecated server som jeg skal køre, og jeg er stadig interesseret i en kopi, vil evt. gerne bytte/betale for det.
Avatar billede spectual Nybegynder
28. juni 2002 - 12:46 #6
det må man ikke på eksperten!

det du beder om er en kopi af halflife, som er et komercielt spil
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2002 - 14:04 #7
Jeg har fundet nogle plugins til adminmod, som er gode.
Og jeg har fundet ud af hvordan man logger ind.
Og de sidste points går til spectual!
Avatar billede borsk Nybegynder
01. juli 2002 - 09:05 #8
HL / CS Server version koster ikke noget for man kan ikke spille på den, tror i virkelig at sådan nogle som jubii gider betale for 10 kopier eller lignende for at tilfreds stille brugerne....

Nope det er i begges interesse at server delen er gratis så bare download den dedikeret server eller evt få en kopi.

Borsk
Avatar billede snowsmurf Nybegynder
08. juli 2002 - 11:44 #9
Ehem har aldrig sagt eller opfordret til det skulle koste penge. men tilbage til dit spørgsmål. Det med stats efter hver runde kan du downloade på http://www.psychostats.com/
Det er et mod der skal installeres ligesom admin mod.
Til det med login skal du have defineret hvem der er admin en slags bruger access i form af en tekst fil med adgang niveau tjek evt denne fil (skal downloades)
http://www.adminmod.org/help/admin_mod_250e_guide.pdf
Tjek evt forum ud hos admin mod!
http://www.ozforums.com/forumdisplay.php?forumid=143 Der står MANGE spørgsmål og ligeså mange svar!
Avatar billede spectual Nybegynder
11. september 2002 - 23:27 #10
Og de sidste points går til spectual! >> neeej.. ihh tak ... jeg skal nok lade være med at bruge dem alle sammen på een gang.