Avatar billede vdsl Nybegynder
19. juni 2002 - 18:56 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

pcmcia modem efterlyses

Er der som ligger inde med et 56K pcmcia modem til den rigtige pris, så kunne jeg være intresseret.

Jeg ved at dette ikke er et KØB/SALG sted, men vil lige gøre en undtagelse da der ikke umiddelbart er et sådan modem at finde de respektive steder

Avatar billede zombiez Nybegynder
19. juni 2002 - 20:03 #1
jeg har et du kan få for en 50´er det er et lasat. det eneste der er galt er at ledningen mangler...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. juni 2002 - 20:47 #2
Vil anbefale dig at købe et nyt et, der er garanti på og du kan være sikker på at det virker!
Og det vil være så godt som umugligt at skaffe en ledning til xombiez kort uden at skulle af med en ½ herregård!
Tjek på edbpriser, de har dem fra 350 kroner
Avatar billede zombiez Nybegynder
19. juni 2002 - 20:52 #3
nånå det ka da være han kender en der har et liggende...
Avatar billede colabund Nybegynder
19. juni 2002 - 21:25 #4
>>vdsl: i denne tid, hvor mange konverterer fra analog til "x"dsl, ligger mange jo efterhånden inde med sådan et 56K, men hvad med fragten? Min junior d. ældste har vist 3 liggende....
Avatar billede colabund Nybegynder
19. juni 2002 - 21:26 #5
!"#¤svar¤#"!  Ja, jeg (han) har et liggende til den rigtige pris. ;)
Avatar billede vdsl Nybegynder
19. juni 2002 - 21:35 #6
zombiez > En 50'er lyder rigtig billigt, men så er det lige hvad kablet koster...

colabund > det lyder jo intressant ! (har lige added dig på icq, hvis det altså funker..)  Ps. Flot "svar" ! ;-))
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
19. juni 2002 - 22:17 #7
Jeg kan fortælle at ledning koster 79,95 så vidt jeg husker, hvis det altså er det samme som til et 33,6 lasat... (hvilket også kan købes billigt hvis det er...)
Avatar billede vdsl Nybegynder
20. juni 2002 - 00:04 #8
thoeger_poertner > lyder ok, men hvem sælger sådan et kabel ?
Avatar billede zombiez Nybegynder
20. juni 2002 - 14:39 #9
det er standard de kabler...
Avatar billede vdsl Nybegynder
20. juni 2002 - 18:20 #10
zombiez > har du ICQ, så kan vi aftale nærmere vedr. handlen.
Avatar billede vdsl Nybegynder
23. juni 2002 - 00:53 #11
Øhhh... hallo zombiez ??
Avatar billede vdsl Nybegynder
25. juni 2002 - 18:47 #12
Hvor pokker blev zombiez svar fra starten af spøgsmålet af, det er væk nu !
Avatar billede webmasterdk Praktikant
26. juni 2002 - 04:33 #13
vdsl >> Hvis du kigger ovre til højre er zombiez indlæg lagt ind under skjulte....
Det er vidst en fejl forårsaget af E Pro.....
Avatar billede vdsl Nybegynder
26. juni 2002 - 22:35 #14
Jeg lukker spg., colabund hvis du havde noget liggende er jeg stadig intresseret, og selv om det et alm. 56K modem.
Avatar billede colabund Nybegynder
28. juni 2002 - 16:00 #15
Øhhh, har du ikke min e-mail fra tidligere - eller var det en anden??
  Min ICQ er 156101669, det virker vist også på MSN, der som regel er ON, når jeg er hjemme. Prøver, om jeg kan huske at spørge "junior" om modem´s.
  PS: tror nok, jeg har fundet ud af det der med "svar"....