Avatar billede taskmgr Nybegynder
19. juni 2002 - 18:00 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Cliche? Det tror jeg nok det er...

Nå, så er det blevet tid igen...

Hvordan får jeg mine penge tilbage?
Den 6. maj skrev Andreas Næsager til mig, at pengene var sat til overførsel... øhh?

Hva gør jeg?

"Ringer til dem...." - svært med deres support tider. Arbejder selv fra 7-16, sååee....
Avatar billede panic-killer Nybegynder
19. juni 2002 - 18:01 #1
hvad?
Avatar billede taskmgr Nybegynder
19. juni 2002 - 18:02 #2
Nå ja... til de ikke-forstående :)

www.cliche.dk - Danmarks billigste webhotel...bla bla...
Avatar billede kimiwan Nybegynder
19. juni 2002 - 18:03 #3
hehe.. få din mor til at ringe?
Avatar billede taskmgr Nybegynder
19. juni 2002 - 18:04 #4
Hvis hun kunne, så var det en udemærket idé :)
Avatar billede panic-killer Nybegynder
19. juni 2002 - 18:06 #5
er stadik ikke med har du betalt dem og vil have pengene til bage?
Avatar billede panic-killer Nybegynder
19. juni 2002 - 18:08 #6
kender godt cliche mig\trival(bozz)\eflow og nogle andre har www.hard-news.dk
Avatar billede milo Nybegynder
19. juni 2002 - 18:08 #7
Du kan ikke fortælle mig at du i en pause ikke kan bruge 5 min på at fatte en mobil tlf. og ringe til Cliche?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
19. juni 2002 - 18:08 #8
taskmgr: tja, middags pause?
Øhmm, man må nok også godt lige tag telefonen og ringe til dem, selv i sin arbejdstid...
Avatar billede taskmgr Nybegynder
19. juni 2002 - 18:10 #9
Hvem siger jeg sidder bag et skrivebord og arbejder?

Desuden - jeg har skrevet mails lige siden den 6. maj.

Et svar via mail kunne da også være interessant.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
19. juni 2002 - 18:13 #10
"Mails besvares altid indenfor 24 timer
på alle hverdage."

- måske en stavefejl?

"Mails besvares altid indenfor 24 uger..."
Avatar billede milo Nybegynder
19. juni 2002 - 18:16 #11
Det ændrer ikke på at du godt kan ringe...ring dog og riv dem rundt i stedet for at tud over at du arbejder...du kan ikke fortælle mig at enten dig eller nogen kolleger har en mobil tlf., i så fald har firmaet nok en telefon du må låne 5 minutter ikke?
Avatar billede taskmgr Nybegynder
19. juni 2002 - 18:19 #12
milo: 'tud over at du arbejder'?

Hvorfor være provokerende, når jeg blot søger et svar?

Nå, men jeg lukker... tak
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 18:20 #13
har hørt noget om at andreas har solgt cliche, så hans udtalelse kan du ikke bruge til ret meget
Avatar billede milo Nybegynder
19. juni 2002 - 18:20 #14
Fordi jeg bliver irriteret over at du kommer med en undskyldning som den...måske var jeg for provokerende, i så fald, undskyld. Men du skal vist også gi Cliche en undskyldning for, at du siger det er deres skyld du ikke kan ringe til dem.
Avatar billede vieri Nybegynder
19. juni 2002 - 18:21 #15
taskmgr: Vil give de andre ret.
Det er ærgerligt at du har betalt for noget du ikke får (står p.t. i samme situation), men vi kan jo ikke hjælpe dig!...
Avatar billede taskmgr Nybegynder
19. juni 2002 - 18:24 #16
Gi' Cliche en undskyldning??? - undskyld, men _de_ har røvrendt _mig_ noget så grusomt.

I 5 måneder har de lovet mig et webhotel.

Kan godt være at det er småpenge, men ingen skal snyde mig for penge!
Avatar billede taskmgr Nybegynder
19. juni 2002 - 18:25 #17
vieri : Nej, det er jeg klar over - jeg ledte måske efter én der havde stået i samme situation.
Avatar billede runeevers Nybegynder
19. juni 2002 - 18:25 #18
phunkypopcorn > Hvor har du hørt det? Kilde?
Avatar billede vieri Nybegynder
19. juni 2002 - 18:25 #19
taskmgr: Kender du webdomain.dk ?
Jeg bestilte domain+hotel i januar. Har ikke set skyggen af det endnu. Pengene... dem fik de i januar...
Avatar billede taskmgr Nybegynder
19. juni 2002 - 18:27 #20
I februar bestilte jeg...

Andreas var den sidste jeg hørte fra...hm...
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 18:30 #21
rune: det var bare en af mine venner der fortalte det - aner ikke om de er sandt...
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 18:33 #22
iflg. http://www.dk-hostmaster.dk/script/whois.php?query=cliche.dk&lang=da er det en jeppe møller der står som ansvashavende for domænet, men det behøver jo selvfølgelig ikk have noget med ejerskabet af firmaet at gøre
Avatar billede runeevers Nybegynder
19. juni 2002 - 18:46 #23
Det har hele tiden været jeppe møller der har stået som ejer af domænet. Jeg syntes du skal passe på med at komme med sådan nogen løse rygter..
Avatar billede 3355264 Nybegynder
19. juni 2002 - 18:49 #24
taskmgr >  hvad hedder dit domæne ?
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 18:58 #25
jaja men så siger vi da bare at jeg er fuld af løgn hvis det kan gøre dig glad da jeg af gode grunde ikke kan sige hvor jeg har det fra.......

over and out.....................
Avatar billede taskmgr Nybegynder
19. juni 2002 - 19:11 #26
http://rostved.net er mit domæne.

Det ligger stadig hos buydomains, hvor jeg peger det på min egen server.
Avatar billede runeevers Nybegynder
19. juni 2002 - 19:18 #27
phunkypopcorn > Ja ja, rolig nu. Jeg mener bare at det er temmelig uloyalt at sætte Andreas Næsagers ord i et dårlig lys på baggrund af at en af dine venner vist nok har hørt noget at der er noget om snakken..

"..andreas har solgt cliche, så hans udtalelse kan du ikke bruge til ret meget."

"..en af mine venner der fortalte det - aner ikke om de er sandt."
Avatar billede invisibleman Nybegynder
19. juni 2002 - 19:21 #28
phunkypopcorn: Nu arbejder jeg jo tilfældigvis hos Cliche (og N E J, det var ikke en invitation til folk om at flame mig for diverse ting og sager - I don't give a shit i min fritid, tak :) ..)

Og jeg har *intet* hørt om at Andreas/Jeppe (Jeppe er btw. den anden part i Cliche) skulle have solgt bixen, så det kunne da være interessant at vide hvem du har hørt det fra ? ... et navn f.eks.
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 19:34 #29
rune: sjovt uddrag du har valgt at vise der :)

jeg skrev "har hørt noget om at andreas har solgt cliche, så hans udtalelse kan du ikke bruge til ret meget"

det der "har hørt noget om" indikerer i min verden at der er en vis usikkerhed omkring det..... hvis ikke det gør det i din undskylder jeg meget!

invisibleman: jamen det skriver jeg da lige en mail til dig om så, men du får lige lov til at vente lidt på den....
Avatar billede runeevers Nybegynder
19. juni 2002 - 19:47 #30
"det der "har hørt noget om" indikerer i min verden at der er en vis usikkerhed omkring det....."

Ditto, men det falder ligesom lidt til jorden når du i din næste sætning konkluderer at Andreas ikke er til at stole på.
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 19:54 #31
det var dog ufatteligt hvad man skal ha puttet i munden...... mente bare at hvis han havde forladt firmaet så kunne man ikke bruge hvad han i sin tid havde lovet til noget da han jo ikke var der mere - og det er sq ikk det samme som at sige han ikke er til at stole på
Avatar billede runeevers Nybegynder
19. juni 2002 - 19:57 #32
never mind, det var ikke for at træde på nogen. Bare min opfattelse af hvad du skrev :)
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 20:00 #33
ja og sorry at jeg er lidt nærtagende, har bare mit livs lortedag idag... burde nok helt holde mig væk..... sætte mig over i et hjørne og snitte i mine pulsårer eller et eller andet *G*

holder min kæft fra nu af og til jeg er i bedre humør

*skumle*
Avatar billede runeevers Nybegynder
19. juni 2002 - 20:02 #34
LOL, du q også bare nøjes med at save det ene ben af med en fuksvans.
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2002 - 20:03 #35
jah..... men jeg har nu engang kun barberblade