Avatar billede henriknj Nybegynder
19. juni 2002 - 16:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

God PPPOE server søges

Er der nogen, der kender et godt program til at kører PPPOE(Port to Port Protocol Over Ethernet)?
Problemet ligger i, at jeg gerne vil kunne sætte pc'en til ADSL'en uden om routeren.
Programmet skal helst være et free-/share-ware
Avatar billede hologram Nybegynder
19. juni 2002 - 17:00 #1
Hvilken udbyder har du?
Og hvilken slags ADSL er det?
Avatar billede henriknj Nybegynder
19. juni 2002 - 17:12 #2
Zillion
512/512 på en PSTN-linie
Avatar billede bluex Nybegynder
19. juni 2002 - 20:57 #3
hej på den url kan du find lidt af hvert måske kan du find det du har brug for der jeg køre selv  PPP over Ethernet Protocol på adsl uden om routeren og det virke fint

http://user.cs.tu-berlin.de/~normanb/
Avatar billede henriknj Nybegynder
21. juni 2002 - 00:21 #4
>>bluex
jeg fandt raspppoe på siden, og har fået installeret protocolen.
Jeg har dog ikke fået det til at fungerer endnu, men tror det er fordi jeg har glemt at sætte IP'en på pc'en.
Kan du ikke lige lave et 'svar' indlæg, så jeg kan give dig dine point!
Avatar billede bluex Nybegynder
24. juni 2002 - 23:08 #5
hej

nej du skal ikke sætte ip op men lave en oprings forbindsel
lige som vis på dette link ned for

http://www.dsl-faq.dk/pppoe/pppoe-raspppoe.asp