Avatar billede styled.dk Nybegynder
19. juni 2002 - 15:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flash film!

Hej Eksperter!

Er der ikke nogle af jer der har nogle links til nogle fede flash film med nogle af de nyeste sange?
Et eksempel: http://www.kalium.dk/projects/nikjay/hq_text.html

Fyr jeres links af :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juni 2002 - 15:52 #1
Du er helt sikker på sangen ikke er beskyttet af den danske opretshavslov, og derfor gerne GERNE må distribueres frit?

Det tror jeg ikke... Derfor vil jeg gerne have du lukker spørgsmålet igen, med mindre du kan bevise det modsatte.

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juni 2002 - 15:54 #2
se bort fra mit indlæg...

"videoen" ligger også på deres officielle hjemmeside - http://www.nikogjay.dk/video/

Så alt ok... undskyld forstyrrelsen :)
Avatar billede styled.dk Nybegynder
19. juni 2002 - 16:00 #3
Hehe jaja jeg har været her på eksperten længe og har efterhånden forstået reglerne :)
Avatar billede staalanden Nybegynder
19. juni 2002 - 17:17 #4
http://www.mazie.dk/flash/cant.swf ...den passer nok ik rigtigt ind, men den er alt for sej at stene til...har set den alt for mange gange :D
Avatar billede funnycartoons-dk Nybegynder
19. juni 2002 - 17:25 #5
tag et kig på www.funnycartoons.dk
Avatar billede styled.dk Nybegynder
20. juni 2002 - 13:05 #6
Det skulle være noget med noget nyt musik ikke med osama bin laden, men din side er fed nok ;)
Avatar billede skovl Nybegynder
20. juni 2002 - 23:02 #7
Avatar billede styled.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 15:45 #8
ikke noget fedt ;/