Avatar billede farmor Nybegynder
19. juni 2002 - 13:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Genvej

Jeg er nu gået fra DreamWeaver Ultra Dev til DreamWeaver MX, og er stødt på en vanskelighed.
Normalt plejer jeg at skifte mellem de forskellige dokumenter ved at bruge ALT+TAB. Denne genvej virker ikke i MX. Så fandt jeg i menuen EDIT - Keyboard shortcuts, -men når jeg vælger det punkt, går programmet ned ???
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. juni 2002 - 14:05 #1
Prøv og geninstallere.
Avatar billede Trez Seniormester
21. juni 2002 - 04:08 #2
Du kan ikke (så vidt jeg har kunne se og har kigget meget på Keyboard Shortcuts) lave denne funktion.

Grunden er at i DW4 og DWUD4 åbnedes hver side som et "nyt" vindue med en boks ned på proceslinjen, dette er ikke tilfælde i DWMX, her er der lavet faneblads systemet i stedet.

/Trez
Avatar billede Trez Seniormester
21. juni 2002 - 04:10 #3
WOW, havde ikke fået kigget ordenligt, de har flyttet funktionen til CTRL+TAB.

/Trez
Avatar billede farmor Nybegynder
21. juni 2002 - 08:28 #4
Ja det er rigtigt, jeg fandt selv ud af det, men du får pointene alligevel.
Avatar billede Trez Seniormester
21. juni 2002 - 13:46 #5
Takker

/Trez