Avatar billede wonsild Nybegynder
19. juni 2002 - 13:42 Der er 12 kommentarer

link til ms word dokument

Hvordan laver jeg et link til et word dokument? Den skal selvfølgelig åbne det op i word også.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. juni 2002 - 13:49 #1
Du linker bare til dit .doc dokument - skriv evt. hele stien (www.ditdomæne/word.doc)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. juni 2002 - 13:49 #2
Hele stien er selvfølgelig whttp://www.ditdomæne/word.doc
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. juni 2002 - 13:50 #3
Fuck det kager nu *G*

http://www.ditdomæne.dk/word.doc
Avatar billede wonsild Nybegynder
19. juni 2002 - 13:51 #4
Undskyld,,, glemte at sige at problemet er at det ikke ligger i den mappe men på et netværksdrev der bliver mappet. Andre forslag ???
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. juni 2002 - 14:04 #5
Hvad er et netværksdrev der bliver mappet?
Avatar billede wonsild Nybegynder
19. juni 2002 - 14:12 #6
Det er en mappe på netværket der bliver mappet ved hjælp at et logon script den mappe ude på netværket får så et drev bogstav f.eks. "p:"
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. juni 2002 - 14:16 #7
Hvis du kender stien, hvorfor kan du så ikke bare linke med den?

p:\osv
Avatar billede wonsild Nybegynder
19. juni 2002 - 14:18 #8
Så ser man jo bare stien på siden. Det skal virke som et link.
Avatar billede wonsild Nybegynder
19. juni 2002 - 14:27 #9
Har fundet ud af det. Det vidste jeg jo egentlig godt. Tror det er varmen. pelkjaer skal du ha nogle point for din ulejlighed så kom lige med et svar.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. juni 2002 - 14:34 #10
Nej det er ligemeget - hvad var løsningen?
Avatar billede wonsild Nybegynder
19. juni 2002 - 14:40 #11
Mig der ikke tænkte mig om.
"href="file:///"
Avatar billede Trez Seniormester
21. juni 2002 - 04:04 #12
Bare lige husk at klienten skal have Word på sin maskine ellers kan det ikke åbnes.

/Trez