Avatar billede kingofthenight Nybegynder
19. juni 2002 - 12:03 Der er 16 kommentarer

Fejl i KERNEL32.DLL

jeg har fandme fejl i kernel32.dll HELE TIDEN!!! jeg tror det er på grund af en virus men er der nogen der ved hvordan man løser det problem så der ikke bliver fejl i den hele tiden???
Avatar billede moebius Nybegynder
19. juni 2002 - 12:08 #1
Har haft samme problem.
Fik det først løst efter en geninstallation, desværre...
Avatar billede praetorian Nybegynder
19. juni 2002 - 12:13 #2
En geninstallation er den eneste løsning. Kernel32.dll fejl plejer at komme med tiden.
Avatar billede commander Nybegynder
19. juni 2002 - 12:15 #3
Eneste løsning (fejlen er pga. af en uheldig sammensætning af hardware i forhold til ME) Formater det drev Win ME ligger på og installer igen ENESTE LØSNING prøv ALDRIG at installere windows me overpå en gammel Windows Me installation HD' SKAL formateres først ellers får du den fejl !
Avatar billede praetorian Nybegynder
19. juni 2002 - 12:18 #4
HAr aldrig formateret min HD hvor at der ligger win98. Nøjes med at slette Windowsmappen,Programmer,Recycled,Program Files og så er den klar til windows igen. Gider ikke sidde og formaterer.
Avatar billede moebius Nybegynder
19. juni 2002 - 12:19 #5
Du kan jo nøjes med en quick format!
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2002 - 12:20 #6
http://www.rush.dk/kun_1_gang.php - så luk dette spørgsmål ved at lave svar og acceptere eget svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2002 - 12:21 #7
Svar fra john_stigers
19/06-2002 12:03:14    gå i start - kør - skriv sfp (eller er det sfc? så vil Kontrolprogram til Systemfiler starte og forhåbentlig rette fejlen(e) :)
Husk at have cd-rommen klar.
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. juni 2002 - 12:23 #8
john> det er sfc /scannow ;o)
Avatar billede praetorian Nybegynder
19. juni 2002 - 12:26 #9
skummelt at det program også ligger i Win98
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2002 - 12:27 #10
retaxes> Takker - jeg kunne pludselig ikke huske det :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. juni 2002 - 12:29 #11
:o)
Avatar billede kingofthenight Nybegynder
19. juni 2002 - 14:22 #12
der er ikke noget af det i siger der passer...
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. juni 2002 - 15:11 #13
kan du ikke få sfc til at virke!

Det tror da pokker når du bruger WinME, det har john ikke lige tænkt over ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2002 - 16:19 #14
retaxes> den funktion er skam indbygget i winme - det er sfp - og ikke sfc ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2002 - 16:21 #15
kingofthenight> jeg havde håbet det ikke blev nødvendigt - men... du er anmeldt.
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. juni 2002 - 16:30 #16
john> ok, det er længe siden at jeg rodede rundt med ME