Avatar billede killroy7 Nybegynder
19. juni 2002 - 12:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HHD

Jeg overvejer at købe et "Silent Systems Drive" til min "IBM DeskStar 60GXP 40GB" vil det være et godt køb.

Er "DiamondMax Plus D740X 80GB Fluid" en god harddisk jeg overvejer nemllig også at købe to.
Avatar billede nuki Nybegynder
19. juni 2002 - 12:12 #1
Den der silent ting lyder god har læst en artikel på www.tweakup.dk og der fik den en god anmeldelse.

Hmmm Maxtoren er skide god har selv en og den laver ikke skulle tro man ikke havde en harddisk.

-Nuki
http://urgh.dk
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
19. juni 2002 - 12:18 #2
så vidt jeg husker er "Silent Systems Drive" den der lille kasse man lægger harddisken i.
den er ikke god til de hurtige diske, da de bliver for varme og kassen virker isolerende.

køb i stedet noise controls no-vibes gummiophæng.
har selv 2 til min 40gb ibm deskstart 75gxp og min 40gb 60gxp (ligesom din)
de tager ca. 95% af støjen da det meste er vibrationer.

mht. maxtors disken har jeg ingen personlige erfaringer, men overvejer selv sådan en som min næste hd.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. juni 2002 - 12:25 #3
Jeg har ingen "Silent Systems Drive" erfaringer, men kan (varmt) anbefale Maxtor disken. Støjsvag og pænt med lagerplads....

Dog bliver den en anelse lun - ikke noget der har betydet noget, men hvis "Silent Systems Drive" er en kasse, er det nok ikke smart at bruge den på Maxtor disken.

Men jeg overvejer seriøst at anskaffe mig endnu en Maxtor disk til min 2. pc.
Avatar billede nuki Nybegynder
19. juni 2002 - 12:30 #4
Hehe har 3 ialt
Avatar billede killroy2351 Nybegynder
12. august 2002 - 17:06 #5
Lukket