Avatar billede hadro Novice
19. juni 2002 - 11:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

USB printer i notes?

Hejsa..

jeg har store problemer med en HP USB printer. Den kan skrive alle andre steder i windows...men I notes 4.6 kommer den med en printer error.
Det må være et problem omkring notes og USB. Findes der nogle patches eller lign. til dette...
Eller kender andre til USB og notes?
Avatar billede ragnvaldur Nybegynder
19. juni 2002 - 11:36 #1
Hvilken version af Windows bruger du?

Problemet kan skyldes at der er et mellemrum i printer portnavnet - er der det? Prøv i så fald at fjerne dette mellemrum, eller lav en ny port uden mellemrum.
Avatar billede hadro Novice
19. juni 2002 - 11:44 #2
det er Windows 98 version 2. Og, der er heller ik mellemrum.
printeren er iøvrigt en hp 990cxi...
Avatar billede ragnvaldur Nybegynder
19. juni 2002 - 11:54 #3
Hmmm...det var ærgerligt, for jeg har haft samme problem (også i 4.6x). Løsningen på det var netop at fjerne mellemrummet i portnavnet
(USB/HP Deskjet990/xxxx).

Hvad er portnavnet på din printer?
Avatar billede hadro Novice
19. juni 2002 - 12:19 #4
undskyld det er mig der sover. Jo ..der er mellemrum.
porten der skriver ud til hedder : USB/DeskJet 990C/MY0BO1115SLG
Men når jeg fjerner mellemrummet, skriver den at jeg skal angive en gyldig port..hvordan får jeg ændret dette?
Avatar billede hadro Novice
19. juni 2002 - 12:25 #5
?
Avatar billede ragnvaldur Nybegynder
19. juni 2002 - 12:34 #6
Du skal nok ændre det i registreringsdatabasen. Søg på portnavnet, og ret det alle steder til et navn uden mellemrum (husk at tage en backup af regisreringsdatabasen først :-).