Avatar billede maf01 Nybegynder
18. juni 2002 - 23:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

VBA Word "reference til -Normal- eller andet doc.

Jeg har et problem et et doc, som jeg har ændret i, og oprettet en form.
Da den så skulle afvikles ville formen ikke poppe op og køre..

Koden var ok når jeg i VBA kørte den, men fandt ud at at der var et Reference to Normal, som blokerede for at den vil starte op, når jeg åbnede min DOT.-fil.

Har fået det til at virke ved at sætte indholdet over i et andet dot. som ikke havde denne ref. .....

Men hvordan kan jeg få slettet den reference i projektet.???  så jeg ikke en anden gang er nødt til at smide det ellers korrekte kodning i et andet doc.
Avatar billede maf01 Nybegynder
19. juni 2002 - 20:14 #1
Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe mig med dette "irriterende" problem. Jeg er ny i dette og måske er det blot en lille ting jeg ikke har set, men er dog nød til at få af vide hvad det er.

Håber :-)
Avatar billede maja Nybegynder
21. juni 2002 - 11:58 #2
Når du opretter makroen kan du gå ind og vælge at den kun skal refere til det aktive dokument.
Avatar billede maf01 Nybegynder
21. juni 2002 - 18:41 #3
Maja:
Jeg prøver lige at tjekke det når jeg kommer til de pågældende documenter.Tror ikke at jeg har dem liggende herhjemme, så måske får du først lige svaret på mandag, når jeg kommer på arbejde igen :-)