Avatar billede superanden Nybegynder
18. juni 2002 - 18:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

5.1kanals højtaler styring

Har et soundblaster lydkort og et 5.1kanals højtaler sæt fra eksperten.

Og nu står jeg over for det prob at mine baghøjtalerer spiller for lavt(syntes jeg) og så ville jeg høre om der er nogle der kan fortælle mig om/hvordan jeg skruer op for styrken på baghøjtalerne.....

Kan styrer balancen melle højre og venstre...Så man burde vel kunne mellem for og bag!

Superanden
Avatar billede cybermaster Nybegynder
18. juni 2002 - 18:34 #1
Du kan gøre somregl gøre det på forstærkeren, hvis det er i den bedre klasse.
Avatar billede superanden Nybegynder
18. juni 2002 - 18:49 #2
det kan jeg ikke....det er subwoofer og forstærker i en klods!
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
18. juni 2002 - 18:51 #3
Citat: "Har et soundblaster lydkort og et 5.1kanals højtaler sæt fra eksperten."
Godt gået, Anders! Hvor køber man ting på eksperten? *LOL*
Avatar billede rs2000 Nybegynder
18. juni 2002 - 20:11 #4
Har du ikke de programmer der er med til lydkortet??
Til mit creative kort var der en "mixer" i et program,der hedder "Audio HQ"
Der kan man justere "fader'en"
Avatar billede superanden Nybegynder
18. juni 2002 - 20:35 #5
jo har alt software ville bare gerne vide hvordan!
Avatar billede blackout Nybegynder
18. juni 2002 - 23:09 #6
Det er under "mixer" du kan ændre det..

På min PC er det : Kontrolpanel > AudioHQ > Mixer > og så er det et punkt der hedder "FAD", der kan du vælge % for front/bag højttalere.
Avatar billede Maylee Nybegynder
19. januar 2013 - 07:48 #7
Jeg mangler kontrolcenter til højtalerne kan heller ikke få lyd på de bageste Z506