Avatar billede thoeger Nybegynder
29. juni 1999 - 21:14 Der er 6 kommentarer

Til ADMIN: Ny Kategori

Der er efter hånden flere og flere der vil have evalueret deres HP her på eksperten. Kunne det ikke være en ide at lave en kategori kun for disse. Og jeg vil bede alle om at sende deres side til evaluring før den sendes på nettet. Fordi man læse sku meget af at hører andre kommentar, og evt fejlrettelser. På forhånd tak!!

/thoeger
Avatar billede brylle Nybegynder
29. juni 1999 - 21:41 #1
smart
Avatar billede kermit Nybegynder
29. juni 1999 - 22:05 #2
Det kunne også være en idé at lave en tråd der hedder "til fakes" ,, så kan alle de wannabees oprette deres lamer spørgsmål til 1200 p. her !!!!

Arghhhhhhhhhhh..............
Avatar billede admin Novice
29. juni 1999 - 22:40 #3
Der er nok at se til pt, men det vil da blive skrevet på ønskelisten.
Avatar billede snowball Novice
29. juni 1999 - 23:40 #4
Admin: Kunne du ikke også lige smutte forbi http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=2136 og komme med et svar ?

På forhånd tak.

Snowball
Avatar billede admin Novice
29. juni 1999 - 23:46 #5
Er hermed gjort :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. juni 1999 - 01:06 #6
god ide!

og tak admin