Avatar billede heyday Nybegynder
18. juni 2002 - 16:01 Der er 22 kommentarer og
4 løsninger

TV

Hej :)

Min hund har for nyligt ødelagt mit fjernsyn, hvilket naturligvis har resulteret i, jeg nu er på jagt efter et nyt - dertil kunne jeres gode råd være nydige.
pris: max. 2000 kr
Tommer: min. 20"
Billedkvalitet: Meget god

Det er alt jeg lige kan komme i tanke op. Desuden skal det være et fjernsyn, som kan købes i en butik - altså ingen nethandel.
Gerne direkte link til evt. forhandlere - med direkte mener jeg et link, som henviser prævis til en fjernsyn, der opfylder ovenstående krav.
Selvfølgelig skal det være god kvalitet.

\/ Heyday \/
Avatar billede sthen Nybegynder
18. juni 2002 - 16:03 #1
Hvad gjorde din hund egentlig ved det gamle???

Jeg tænker på - du kan ikke køre det som en forsikringssag - vel ??
- eller ....
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
18. juni 2002 - 16:07 #2
du kan få et sharp 28" widescreen model 28hw53 med split screen nicam/a2 for 2999 i electronic world
Avatar billede heyday Nybegynder
18. juni 2002 - 16:07 #3
sthen -> Jeg havde mit tv (14") oven på min video. Begge ting stod på en lille firbenet skammel, med en dug over, for ligesom at dække malepletterne på skammelen ;) En dag rev min hund (7 mdr. gammel Berner Sennen - i lømmelalderen) dugen ned og med dugen forsvandt fjernsynet også - ned på gulvet.
Det var jo egentlig vores egen skyld, og fjernsynet var meget gammel, så jeg tror ikke, der er erstatning.
Avatar billede heyday Nybegynder
18. juni 2002 - 16:09 #4
clausmeyer -> Jeg har sat max. prisen til 2000 ;)
Avatar billede sthen Nybegynder
18. juni 2002 - 16:14 #5
Nej den holder ikke, men jeg tænkte hvis den enten havde tisset i det eller på anden måde havde hældt væske i det, så strømforsyningen var stået af (kortsluttet), så æder forsikringerne i reglen sådan en sag.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
18. juni 2002 - 16:15 #6
hvilket naturligvis har resulteret i, jeg nu er på jagt efter et nyt.
Ja jeg ville være på jagt efter hunden men det er måske bare mig`?
MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
18. juni 2002 - 16:16 #7
Anyway
så er der massere af WM tilbud på TV
MC
Avatar billede heyday Nybegynder
18. juni 2002 - 16:17 #8
mc.lucifer -> Okay - kan du komme med gode råd?
Hunden? Nææh nej, han blev da råbt lidt af, men han er jo en hvalp :) - så man må være lidt overbærende ;)

Sthen --> Ok, gid han havde gjort det i stedet for.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
18. juni 2002 - 16:22 #9
1. fjern det skilt med "Reklamer nej tak" uden for din dør
2. Kig i alle sammen
3. jeg er sikker på du kan få et 20" til 14 1500 kr

Da du ikke vil bruge mere på det kan jeg ikke komme med nogle ideer, men hvis din økonomi er sund og du har lidt i overskud så tag et "Paniklån" og køb et dyere tv til en 5 6000 kr og lig så dine 2000 kr ind på lånet med det samme

Du kommer til at betale lidt mere for tvet men hellere det end at skulle kigge på en 20 tommer.

Sidste ting. køb den blå avis og køb det brugt,
20" var noget man havde på værelset da man var barn
MC
Avatar billede heyday Nybegynder
18. juni 2002 - 16:29 #10
mc.lucifer -> 20" er da enormt stort - især i forhold til det 14" jeg havde før. Jeg ønsker ikke at bruge så meget på et tv.
Jeg får reklamer, men hvis man ikke ved ret meget om tv'er, så er det rart at kunne søge hjælp herinde.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2002 - 16:39 #11
http://www.bilka.dk/Internet/Bilka/05252.nsf/doc/Elektronik_Radio_og_TV?opendocument - klik på "vis alle i kategorien" :

Prosonic 21" TV med Nicam stereo
Model 21TG1N. 21" Flat Square, In-line billedrør, automatisk stationsindstilling, dansk skærmmenu, tekst-TV, børnesikring og 100 faste programpladser.

kr. 1695,00
Spar 300,00

Vor normalpris 1995,00
Avatar billede 7th Praktikant
18. juni 2002 - 16:40 #12
java script:fullscreen('/Internet/Fotex/Fotex.nsf/va_lookupBrochures/Ugens_foetex_avis_Side6','6401','scrollbars=yes');

http://www.fdb.dk/merlin/tilbud.asp?dept%5Fid=81&sub_dept_id=11

http://www.electriccity.dk/avis/avis_08.pdf

Der skulle være lidt at vælge imellem.
Avatar billede heyday Nybegynder
18. juni 2002 - 17:37 #14
Jeg har lige nogle tilføjelser:
- jeg vil IKKE blot have links, men gerne et konkret forslag på et godt fjernsyn.
- Det skal ikke være fra Føtex, Bilka o.l. men "rigtige" forhandlere
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2002 - 18:04 #15
heyday> "rigtige" forhandlere fører også Prosonic mærket
Avatar billede 7th Praktikant
18. juni 2002 - 18:17 #16
heyday : et tv fra bilka, føtex, obs, merlin, electronic world, electric city, fona eller whatever er da ganske udmærket i forhold til den max pris du har beskrevet. De forhandler blot "mærkevarer" til billigere priser...
Avatar billede 7th Praktikant
18. juni 2002 - 18:21 #17
Avatar billede 7th Praktikant
18. juni 2002 - 18:27 #18
Dette tv ville jeg bestemt købe hvis jeg stod og manglede et ;)

http://www.elgiganten.dk/archive/attachments/01/10/EG250074.pdf

JVC
21" Nicam Stereo TV
Silver design
2x10 watt stereolyd

1899 kroner
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
19. juni 2002 - 08:52 #19
21" stort og stort, ja i en sprite 1000 "Det er en camping vogn"

Har selv et 32" stående nå men nok om det, Det du skal kigge efter er

Farver *G*
Text Tv
Scart og S-Vhs stik "Til DVD´en
En sleep funktion, Meget vigtig for mig, ved ikke med dig

Når du ikke bruger tvet mere behøver du ikke gå efter trinitron osv osv, med dit behov kan du sku bare købe en kasse som du syntes passer godt ind i din stue
da ovenstående ting faktisk er standart idag

MC
Avatar billede heyday Nybegynder
19. juni 2002 - 10:11 #20
mc.lucifr - Jeg bruger skam mit tv meget... Derfor vil jeg gerne have et sågodt tv det kan lade sig gøre tilmax. 2000
Avatar billede 7th Praktikant
29. juni 2002 - 03:30 #21
Det må da være surt uden et tv, eller hvad ? Har du fået købt dig et ?
Avatar billede heyday Nybegynder
29. juni 2002 - 11:50 #22
Hej 7th

Jeg har købt et Samsung "21 tommer tv til 2300,- :)
¨Forhandleren blev ved med at snakke for dette tv mod et JVC til 1800,- :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2002 - 12:30 #23
Tak for point :)

P.s. jeg ville nu have valgt JVC - Samsung er jo ikke ligefrem kendt for kvalitet...
Avatar billede heyday Nybegynder
29. juni 2002 - 15:51 #24
John_stigers:
hehe ;) Nu ved jeg intet om fjernsynsmærker, så det skal nok passe :)
Er nu godt tilfreds med det - det eneste jeg ser er fodbold deri ;)
Avatar billede 7th Praktikant
29. juni 2002 - 18:31 #25
Fino kanon, har selv et Samsung 21" tv ;)
Avatar billede heyday Nybegynder
29. juni 2002 - 18:45 #26
7th -> hehe, sikke et sammentræf ;)