Avatar billede -and1- Nybegynder
18. juni 2002 - 15:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Drivere ?

hejsa,
Unskyld jeg skriver så meget, emn hvis man ikk spørger får man aldrig noget vide

Men vil lige høre en ekstra gang, er der nogen der ved hvor jeg kan finde driveren: VIA Bus Master IDE og
Noget USb Device????

Mine 2 eksterne USB porte virker ikk :(

Mvh Andreas

P.S Xp komme rmed meddelse hver gang jeg starter op, og det virker ikk at installere fra cd´en til bundkortet, tror ikk den virker til xp :(((
Avatar billede joker73arb Nybegynder
18. juni 2002 - 15:41 #1
hvilket bundkort drejer det sig om?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2002 - 16:30 #2
http://downloads.viaarena.com/drivers/4in1/4in1438(2)v(a).exe - der var dine via drivere :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2002 - 16:31 #3
P.s. det er de samme du skal bruge til usb-device :)
Avatar billede -and1- Nybegynder
18. juni 2002 - 22:25 #4
Jamen, jeg har downloadet det der og har installeret det! har prøvet det mange gange! Det hjælper bare ikk :((

P.S Mit bundkort er K7T266 Pro med raid funktion!
Avatar billede hejberg Juniormester
18. juni 2002 - 22:38 #5
har du prøvet om din lille kable er på?

det kan jo godt være at den er hoppe af...
eller så skaldu ind i din bios og sætte din porte  til..

hilsen hejberg
Avatar billede klatten Nybegynder
19. juni 2002 - 10:46 #6
and> hvorfor ignorerer du coadmins spørgsmål til dig?

http://www.eksperten.dk/spm/225898
Avatar billede -and1- Nybegynder
19. juni 2002 - 22:11 #8
Men kan i ikk hjælpe mig med det jeg har spurgt om?
Det er herre irriterende mine 2 USB porte ikk virker og de 2 andre gør! Hvis jeg går ind i egenskaber og enhedshåndtering er det under andre enheder der står ? ud for USB Device? Hvad gør jeg???
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juni 2002 - 22:13 #9
-and1- kig nu på de spørgsmål der :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. juni 2002 - 22:48 #10
john> de spørgsmål er vidst lukket nu.

and> jeg har lige møbleret min computer om, så jeg benyttede lige lejligheden til at checke om mine 2 ekstra usb virkede og det gjorde de.
På mit Asus P4B-E skulle jeg blot flytte 2 jumpere for at enable usb portene.
Så nu har jeg 4 usb porte der fungerer.
Avatar billede -and1- Nybegynder
20. juni 2002 - 12:53 #11
hmm, okay! Men jeg tror ik de har noget med det at gøre! Det er bare en driver den oll kan finde! :((

P.S Jeg skal nok lukke det her spørgsmål når jeg har fundet ud af mit problem, der er mange der kan nå at svare endnu, heldigvis :)