Avatar billede f_rollo Nybegynder
18. juni 2002 - 11:09 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

GTA3 hakker

Hvorfor hakker GTA3 på min PC. SPillets opløsning er sat på det absolut mindste og hvi jeg sætter den op lagger den endnu mere...

Jeg har 512 sd ram, GeForce 3, Win XP...

Kan det være en forkert driver jeg bruger???
Avatar billede snowball Novice
18. juni 2002 - 11:10 #1
Har du slået Trails fra i din opsætning !?

Snowball
Avatar billede resten Nybegynder
18. juni 2002 - 11:12 #2
Ellers hent den pacth som er til xp.
Avatar billede prodic Mester
18. juni 2002 - 11:12 #3
http://www.take2games.com/index.php?p=support&id=862&product=121,3,Grand%20Theft%20Auto%203,PC,Rockstar_Games,gta3&section=faq
Avatar billede prodic Mester
18. juni 2002 - 11:13 #5
http://www.take2games.com/index.php?p=support&id=872&product=121,3,Grand%20Theft%20Auto%203,PC,Rockstar_Games,gta3&section=issues
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
18. juni 2002 - 11:14 #6
Det kan jo ikke være på grund af at han ikke har patchen da han jo sagtens kan komme ind i spillet
Avatar billede f_rollo Nybegynder
18. juni 2002 - 11:23 #7
Jeg kan sagtens komme ind og spille.... det lagger bare helt vildt

Kan det være driveren til mit graf. kort der skal opdateres
Avatar billede snowball Novice
18. juni 2002 - 11:25 #8
Du kunne jo prøve at hente den nyeste hvis du ikke allerede kører med den. Men har du prøvet at ændre de ting vi har foreslået ? Det plejer at hjælpe en del !

Snowball
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
18. juni 2002 - 11:29 #9
Jeg har præcis samme problem med mit GTA3, men jeg kan sgu ikke gøre noget som helst ved det, og jep jeg har slået trails fra
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
18. juni 2002 - 12:32 #10
man kan godt gøre noget ved det vendt lidt
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
18. juni 2002 - 12:41 #11
jeg vil sgu gerne vente :) bare du kan hjælpe :)!!
Avatar billede martinlame Nybegynder
18. juni 2002 - 12:42 #12
hent den patch, hent nyeste grafik driverer SPECIELT til nvidia kort, slå advanced audio et eller andet fra i audio så virker det 100%
Avatar billede martinlame Nybegynder
18. juni 2002 - 12:43 #13
det står faktisk i readme filen
Avatar billede martinlame Nybegynder
18. juni 2002 - 12:44 #14
og alt under 32mb ram til dit grafikkort er ikke nok
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
18. juni 2002 - 12:47 #15
Martinlame hvis du kan hjælpe mig ud af det her får du også mine point. Jeg har et Asus Geforce 2 GTS med 32 mb ram og tv-out og video-in, men jeg kan jo så godt installere en driver fra Nvidias side da det jo ikke hører til mit kort og + mit tv-out og video-in kommer heller ikke til at virke.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
18. juni 2002 - 14:25 #17
martinlame>> DU ER EN GUD!!!! DU HAR LIGE REDDET MIN DAG :) Spillet kører perfekt efter jeg installerede den driver du linkede til. Gå ind på det her spm http://exp.dk/spm/225002 og indkasserer dine fortjente point
Avatar billede f_rollo Nybegynder
18. juni 2002 - 16:09 #18
DEr kan man se... det hjalp sgu' at slå trails fra...

Og jeg havde konsentreret mig så meget om drivere og patches at jeg helt havde overset det svar...

Tak Snowball og også jer andre

- Rollo

(PS. Snowball...smider du ikke lige et svar...)
Avatar billede f_rollo Nybegynder
19. august 2002 - 17:52 #19
Sorry men nu lukker jeg altså dette spg.

Snowball kom med det rigtige svar, men kun som en kommentar...

Tak for hjælpen.

Rollo
Avatar billede resten Nybegynder
19. august 2002 - 18:14 #20
Så opretter du bare et nyt svar med 30 point til snowball.

Resten
Avatar billede f_rollo Nybegynder
19. august 2002 - 22:50 #21
Nu har han jo fået 2 måneder til at poste et svar her...

Det har han ikke gjort, så på et eller andet plan tror jeg ikke at han gider...

Skulle noget modsat være tilfældet, så giver jeg ham med glæde de point han fortjener, såfremt han poster et indlæg om det her.

-Rollo
Avatar billede snowball Novice
19. august 2002 - 22:57 #22
Gør ikke noget med de point - har nok i forvejen ;)

Er ikke så meget online på Eksperten mere, og da admin ikke har taget sig sammen til at overføre "Spørgsmål du abonnerer på" fra E2, så tilmelder jeg ikke mails til ret mange spørgsmål, så jeg havde helt glemt dette spørgsmål ;o)

Men som sagt, så bare behold dine point :)

Snowball