Avatar billede jonas Nybegynder
08. august 2000 - 13:36 Der er 3 kommentarer

movie som skal køre kontinuerligt - uddybelse

Skal man eksportere de fem scener til en movie_A for der efter at lave en helt ny flash film movie_B med sin animation og der efter kalde den via load movie fra movie_A.

Prøv at udybbe lidt mere for synes ikke jeg kan få det til at virke! Men er det metoden ?

Vis ikke så skriv venligst den rigtige metode til mig :-)
Avatar billede getalife Nybegynder
08. august 2000 - 13:40 #1
Eh..
Avatar billede rfogh Nybegynder
08. august 2000 - 14:17 #2
Hehe... Du er vist kommet til at lave et nyt spørgsmål i stedet for at kommentere et eksisterende...
Avatar billede endelt Nybegynder
08. august 2000 - 16:06 #3
Ja, det er metoden.
Jeg har lige lavet en lille demo af det - og det virker. Hvis du skriver din e-mailadr. her, så kan jeg sende fla-filerne til dig.
Sørg for at,
Load Movie (\"movie_b.swf\", 1)
scriptet ligger i en scene før de 5 egentlige scener, og loop så fra Scene 5 til Scene 1, så Load Movie kun bruges 1 gang.
Håber det hjælper \'-)