Avatar billede martinlame Nybegynder
18. juni 2002 - 10:56 Der er 13 kommentarer

en god ftp server

hvad synes i er en god ftp server? har selv rodet rundt med serv-u og G6 (bulletproof) men jeg synes ikke de har nok funktioner, den skal kunnne kører på windows, nogen forslag?
Avatar billede snowball Novice
18. juni 2002 - 11:03 #1
Så prøv WAR FTP Daemon !

http://support.jgaa.com/index.php?cmd=ShowProduct&ID=3

Snowball
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. juni 2002 - 11:12 #2
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. juni 2002 - 11:13 #3
Ups, så ikke at det var dem du havde prøvet :o)

Har du købt den fulde vers. af Bullet FTP? Hvad er det som du vil havde som du mener den ikke kan?
Avatar billede martinlame Nybegynder
18. juni 2002 - 11:26 #4
snowbal>> sider lige og leger lidt med den nu.

bacardil>> well, fx. kan man ikke lave en bruger med to forskelige koder, som så kan to forskelige ting, som er meget vigtigt for mig.
Avatar billede martinlame Nybegynder
18. juni 2002 - 11:28 #5
og det kan war ftp heler ikke, så det dur ikke
Avatar billede thomasledet Nybegynder
18. juni 2002 - 11:31 #6
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. juni 2002 - 11:32 #7
Lav 2 brugere kaldet hans og hans1
Avatar billede martinlame Nybegynder
18. juni 2002 - 11:33 #8
ja det kan jeg jo godt bacardil men det er jo ikke det jeg vil
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. juni 2002 - 11:35 #9
martinlame> Nej nej, men spændende om du så finder et program der kan leve op til dine krav.
Avatar billede martinlame Nybegynder
18. juni 2002 - 11:36 #10
jeg har faktisk kun et krav ... og jeg ved det kan lade sig gøre
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. juni 2002 - 11:46 #11
tvivler jeg på.. programmet skal jo selv kunne finde ud af det. Tror ikke nogen har lavbet den løsning, når man bare kan lave 2 brugere.
Avatar billede snowball Novice
18. juni 2002 - 11:53 #12
Det har jeg nu heller aldrig set en FTP Server som har den feature. Kan dog heller ikke lige se det smarte i det. Jeg ville også bare oprette 2 brugere ;)

Snowball
Avatar billede martinlame Nybegynder
18. juni 2002 - 11:59 #13
har set eksempler på at det kan lade sig gøre.
Hvis nu man vil lave en bruger som både skal kunne uploade og downloade men ikke med den samme account ville man kunne kalde den
user:upload
user:download

vilket er smart hvis man har mere end et par accounts at holde styr på