Avatar billede develop Nybegynder
08. august 2000 - 09:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Redirection af sekundære domænenavne

Findes der en måde i perl, at vise sekundære domæner i en primær domæne. Jeg har 3 domæner som peger på hoveddomænet,
Disse sekundære domæners websider ligger i hver sin mappe på roden i den primære domæne.

:-))  Per;
Avatar billede breum Nybegynder
08. august 2000 - 10:11 #1
Hvis jeg forstår dig korrekt er det lettere og hurtigere i .shtml

Hvis jeg forstår dig korrekt, er det du gerne vil have, det som jeg bruger på
http://www.breum.dk
http://www.sandie.breum.dk
http://www.develop.breum.dk

Det er en .shtml der sortere hvorfra siden vises, skal du bruge koden til dette, så sig til.
Avatar billede y2k Nybegynder
17. august 2000 - 00:48 #2
breum, mon ikke du skulle se at smutte ind i et SHTML forum istedet? ;) manden spørger jo efteret perl-script der kan gøre noget, ikke et SSI script... :-)

og Per, hvad mener du med sekundære domæner?
Avatar billede breum Nybegynder
25. september 2000 - 15:12 #3
Tak for de pæne ord y2k

Jeg kan sagtens lave et PERL-script der kan det samme, men som jeg skriver er det lettere og hurtigere i .shtml og det kunne jo være at Per er interesseret i den bedste løsning, men ikke kender mulighederne i .shtml

Avatar billede develop Nybegynder
24. oktober 2000 - 15:22 #4
Har fundet ud af det. Det er af hvilken årsag ikke muligt at indsætte egne cgi-script på Worldonlines server(e). Så jeg har måttet oprette seperate hoteller til de enkelte domæner.
Men tak skal i ha´for indsatsen.
:-))  Per;
Avatar billede breum Nybegynder
24. oktober 2000 - 15:23 #5
Selv tak ;-)