Avatar billede bap Nybegynder
08. august 2000 - 08:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Funktion overfør til dokumenter virker ikke korrekt!

I forbindelse med installation af digetalkamera, er jeg stødt på følgende.

Programmet opretter en systemmappe, hvori man kan se hvad der er på kameraets hd. Når man så højre klikker ka\' man overføre til f.eks. mappen dokumenter.

Der sker også en overførsel, men filerne ligges i roden i c-drevet, og ikke som man beder om i dokumenter. Hvorfor?
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2000 - 09:40 #1
Er der ikke noget omkring instiller, som skal justeres. Det plejer der at være i sådanne pogrammer. et sted hvor du kan vælge destination?
Avatar billede hobbez Nybegynder
08. august 2000 - 14:24 #2
Er det inde i et program der hører til digitalkameraet du højreklikker, eller er det i Wndows du gør det?

/Rob
Avatar billede bap Nybegynder
12. august 2000 - 21:33 #3
kharder:Programmet opretter en systemmappe, hvorfra man kan højreklikke, (lige som med andre systemmapper), så det er et windows problem!
hobbez: windows systemmappe, denne hedder kodakdc240 eller sådan noget! Altså fra windows, men en ny mappe oprettet af kameraprogrammet!
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2000 - 23:04 #4
Yes men hvis ikke denne mappe er destination i pogrammet, så kan man let komme ud for at tingende bliver smidt andre steder end hvor det egenlig var meningen. Så kan der blive oprettet lige så mange mapper af pogrammet som det skl være.
Avatar billede hobbez Nybegynder
12. august 2000 - 23:57 #5
I mappen C:\\WINDOWS\\SENDTO (i den danske hedder den sikkert C:\\WINDOWS\\OVERFØRTIL) finder du genvejene til de steder du kan overføre til når du højreklikker.

SLet evt. den forkerte genvej, og opret den nye korrekt, eller ret den der findes i forvejen.

/Rob
Avatar billede bap Nybegynder
17. november 2000 - 01:21 #6
Tak for jeres forsøg på svar, men fandt aldrig ud af det. Problemet blev løst vha. en opdatering -)