Avatar billede aezay Nybegynder
17. juni 2002 - 18:21 Der er 4 kommentarer

Keyboard LEDs & ShutDown? Restart?

Hver gang jeg genstarter/lukker min computer slukker den ikke mine keyboard leds, det er ikke så stort et problem da jeg har programmeret et program der automatisk slukker dem når Windows lukker ned. Jeg gad bare godt vide om der er en anden måde og fixe det på?

Jeg har også et andet problem når jeg lukker Windows, så vil både genstart or luk Windows genstarter min computer! dvs. at jeg skal lukke min pc ved at holde power inde i 4 sek. hvordan kan dette fixes?
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. juni 2002 - 18:39 #1
prøv i Strømstyringen at finde APM og aktiver denne.
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. juni 2002 - 19:14 #2
jeg prøvede lige at lukke min computer som har aktiveret APM og her slukker leds (som regel Numlock led), så hvis du kan få din APM til at virke skulle det også kunne lade sig gøre hos dig.
Avatar billede hub Nybegynder
17. juni 2002 - 19:26 #3
BIOS er muligvis sat til wake on lan eller modem evt. wake on keyboard. Disse LEDS markerer blot, at der er power på boardet..
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2002 - 19:49 #4
Så hvis du trykker på en eller anden tast, så starter din computer...