Avatar billede kumasan Nybegynder
17. juni 2002 - 18:09 Der er 3 kommentarer

mediaplayer ---> cool edit 2000, hvordan???

hvis jeg afspiller lyd via mediaplayer eller et andet program og gerne vil optage lyden i cool edit 2000, hvordan gør jeg så? Jeg har gjort det før men kan ikke huske hvordan jeg fik det til at virke. Når jeg trykker på record n8u så får jeg kun baggrundsstøj eller det der kommer fra min mikrofon!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
17. juni 2002 - 18:17 #1
du dobbeltklikker på højtaleren nede i taskbaren, vælger indstilleinger, egenskaber, indspilling og klik ok..

sæt¨så kryds i wave, og kryds mic fra
Avatar billede lightbrain Nybegynder
17. juni 2002 - 18:26 #2
Hvis ikke du har lydikonet nede i højre side, så trykker du:
Start -> Kontrolpanel -> lydikonet -> tryk "placer lydikon i taskbar"

Herfra kan du slå de relevante lydkanaler fra eller til.
Avatar billede kumasan Nybegynder
17. juni 2002 - 18:33 #3
ja men problemet er at jeg har slået alle lydkanaler til midi, mikrofon osv. men lyden fra media player kommer stadig ikke over i cool edit pro!