Avatar billede brs Nybegynder
07. august 2000 - 22:37 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

EKSPERTEN

Findes der et sted ude i den store cyberverden en onlinhjælp, magen til Eksperten. (skal være på dansk og ligeså god som eksperten)
???????????????????????
Avatar billede limemedia Nybegynder
07. august 2000 - 22:44 #1
selvfølgelig ikke *host* *host*
Avatar billede stroehm Nybegynder
07. august 2000 - 22:47 #2
næææh, det tror jeg ikke, men det kunne da sagtens laves bedre ! *LOL*
Eksperten er en kopi af en engelsk version, men den danske er bedere syntes jeg.
Avatar billede gauntlet Nybegynder
07. august 2000 - 22:48 #3
hm.. er Eksperten ikke god nok til dig? ;)
Avatar billede keysersoze Guru
07. august 2000 - 22:53 #4
der findes et enkelt andet sted som tidligere er omtalt på eksperten, men jeg kan ikke huske hvad den hedder...

da jeg var inde for at kigge på den var der næsten ingen brugere... næsten ingen spørgsmål... næsten ingen ting... skal nok sige til hvis jeg finder den igen, men jeg tror ikke du vil få noget ud af det...
Avatar billede brs Nybegynder
07. august 2000 - 22:54 #5
JO DA Men et alternativ er vel altid godt.
Udvikling og udvielse af horizonten ikke.
;)
Avatar billede limemedia Nybegynder
07. august 2000 - 22:55 #6
freehelp.dk for eksempel
Avatar billede brs Nybegynder
07. august 2000 - 22:58 #7
ARHHHHH. :(
Avatar billede gauntlet Nybegynder
07. august 2000 - 23:08 #8
brs: hehe.. jow da :)
ljweb: han bad om noget tilsvarende.. men det er kopien freehelp vel osse ;)))
Avatar billede limemedia Nybegynder
07. august 2000 - 23:17 #9
gaunlet >> det var det eneste alternativ jeg lige kunne komme på ;D
Avatar billede denboj Nybegynder
07. august 2000 - 23:17 #10
Hvad hedder den engelske version egentli ?
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2000 - 23:19 #11
Tja det kan da godt være, at alternativer er udmærket, men jo mere viden der kan samles på et sted jo bedre er det engang. Så i stedet for et Super god ekspert, skulle vi så lade os nøje med 3 - 5 minigode eksperten. Nej vel. Jeg syntes det var en meget bedre idé om alle disse steder rundt om på nettet arbejde sammen, så vi kunne samles om et videncenter på Dansk i stedet for. Jo flere der er med, jo hurtiger vil der være mulighed for hjælp og svar.
Avatar billede snedled Nybegynder
07. august 2000 - 23:35 #12
Der er en side der hedder http://www.allexperts.com/
Jeg har ingen erfaringer med den, men det er da lidt samme idé! - Dog kan man også få hjælp i kvindesager. - Hvem kunne ikke bruge det!??!?!

/snedled
Avatar billede snedled Nybegynder
07. august 2000 - 23:39 #13
... og på denne er point-systemet også med: http://www.experts-exchange.com/grouping_computers.html

hmmm... men den rigtige historie kender jeg ikke....

/snedled
Avatar billede stroehm Nybegynder
07. august 2000 - 23:49 #14
Jeg mener at enten sol eller en anden dansk ting havde gang i et eller andet her for nyligt, jeg har lige prøvet at finde det men uden held, måske nåede det aldrig videre end til søsætningen, jeg har ihvertfald været der engang kan jeg huske, måske det får det til at ringe hos en eller anden ??
Avatar billede denboj Nybegynder
07. august 2000 - 23:56 #15
he he - mcrider på experts-exchange har 341707 point - Så kan Sjensen og Cyberesben godt gå hjem og lægge sig :-)

Forøvrigt kunne vores ekspert godt lære lidt der er f.eks. et billede af ugens ekspert
Avatar billede ahl Nybegynder
08. august 2000 - 14:27 #16
ja SOL ComOn, har lavet noget der hedder NetSvar, men det er skod, og en meget dårlig kopi af Eksperten!!

Der er næsten ingen bruger, og i stedet for at abonere på kategorier, søger den efter 5 ord (som man har difineret) i alle spørgsmål der oprettes!!