Avatar billede cscyber Nybegynder
17. juni 2002 - 15:55 Der er 10 kommentarer

tagwall i php

jeg leder efter et simpelt tagwall det skal være lige til at sætte ind for en php newbie der skal være smillies i det

på forhånd tak
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. juni 2002 - 15:58 #1
har lavet en meget simpel du kan se her http://www.friserverplads.dk/ztyxx/gbog/index.php
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. juni 2002 - 15:58 #2
den er MEGET let at sætte op og tilrette
Avatar billede cscyber Nybegynder
17. juni 2002 - 16:02 #3
smider du lige et svar??
Avatar billede cscyber Nybegynder
17. juni 2002 - 16:14 #4
hmmm når jeg smider den op skriver den bare
Fatal error: Call to undefined function: mysql_connect() in /home/wwwserver/piratware.com/html/index.php on line 23
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. juni 2002 - 16:16 #5
er det den linie der hedder
mysql_select_db("$database");
så skal du lige se om du har navngivet den rette i settings.php
Avatar billede cscyber Nybegynder
17. juni 2002 - 16:17 #6
okay jeg tænkte det kunne være at jeg bare kunne lade være med at skrive det men det kunne jeg ikke

hvordan finder jeg den???
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. juni 2002 - 16:18 #7
det er det databsaenavn du har fået opgivet af din udbyder, hvor skal siden ligge??
Avatar billede cscyber Nybegynder
17. juni 2002 - 16:26 #8
hmmm det har jeg ikke lige men så må jeg snakke med min hoster når hn kommer on line jeg mælder nok lige tilbage
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. juni 2002 - 16:28 #9
prøv at skrive dit brugernavn som database, det er ofte det samme
Avatar billede ztyxx Nybegynder
24. juni 2002 - 01:35 #10
har du fået det til at virke??