Avatar billede Chewie Novice
17. juni 2002 - 15:27 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Avanceret Tagwall

Hej exp´er

Jeg kunne godt tænke mig at få lavet en tagwall som er lidt mere avanceret en dem man ser til dagligt.

1. Den skal bestå at en stor firkant (farve ligegyldig)

2. ligegyldig hvor man sætter curseren i den store firkant skal der være mulighed for at skrive, også overlappe andres tekst

3. evt. en rotations funktion så man kan skrive på alle leder og kanter

4. evt. mulighed for at skifte farver på teksten

Er der en der tør tage udfordringen op ???

//Chewie

PS. det skal lige siges at jeg har intet forstand på programering og er derfor ikke klar over hvor omfattende denne opgave er !! spar mig derfor for indlæg som "for 300 kr. i timen laver jeg hvad som helst" det kunne jo være der var en som ville tage udfordringen seriøst !!
Avatar billede 3355264 Nybegynder
17. juni 2002 - 15:37 #1
hvis en laver det... ligger jeg 60 point oveni... (det sidste jeg har) hehe.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. juni 2002 - 15:39 #2
du må stadig kun gi 200point.. læs reglerne
Avatar billede Chewie Novice
17. juni 2002 - 15:45 #3
metal hansen>> kig dig for ... inden du spammer

Kommentere venligst ikke dette indlæg, da det vil lede spm´et på vildspor
Avatar billede askhoej Praktikant
17. juni 2002 - 18:27 #4
Hej selv

Jeg har en reol bestående af 6 hylder hvor på der står en masse bøger og computerudstyr. Kæresten siger dagligt at jeg skal rydde op i det, da det ligner noget der er løgn. Derfor er mit foreslag til dig:

1. Du fjerner alle tingene fra reolen.

2. Du støver alle tingene bøgerne af og reolen.

3. Du bæger reol og bøger ned i kælderen fra 1. sal og stiller bøgerne pænt på reolen.

Hvis du ordner det, så kigger jeg på din tagwall.

Tør du tage udfordringen op?

/askhoej

P.S. Reol + bøger befinder sig i kbh.
Avatar billede vieri Nybegynder
17. juni 2002 - 18:31 #5
chewie: Jeg tror ikke du får noget ud af dit spørgsmål!
Selv om vi ikke skal skrive at det koster 300,- i timen, så gør jeg det alligevel. Det jeg mener med dette er at du ikke får hele opgaven igennem eksperten!
Du kan selv gå igang, så kan folk hjælpe dig, hvis du har et specifikt problem!!
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
17. juni 2002 - 18:40 #6
Siger jeg også vieri...
Og desuden hvad fanden skal du med sådan en mærkelig tagwall ?
Avatar billede Chewie Novice
17. juni 2002 - 19:45 #7
vieri og rasmus larsen >> jeg må indrømme jeg er temmelig ligeglad med jeres meninger ...Så ....SSSHHH og lad venligst være med at spamme

Kommentere venligst ikke dette indlæg, da det vil lede spm´et på vildspor (igen hvad er det folk ikke forstår)
Avatar billede Chewie Novice
17. juni 2002 - 19:46 #8
askhoej >> jeg ved ikke rigtig om du laver pis med mig .... men jeg vælger at tage dig på ordet .... HVOR OG HVORNÅR !!!!
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
17. juni 2002 - 19:48 #9
Kan i se hvad jeg mener, i skal fanme have det hele skåret ud i pap og skubbet det ind med skeer, i stedet for diskutere så HJÆLP DOG MANDEN
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
17. juni 2002 - 19:48 #10
Og hvis i ikke gider og spilde jeres tid på det , så lad VÆRE med at kommentere det, ...okay ?! ..
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
17. juni 2002 - 19:49 #11
HEJ JEG VIL GERNE LAVE DET HVIS DU LIGGER PARKET GULV I MIN STUE

det er jo totalt useriøst igen, og giver INGEN mening, ren og skær ironi..Som man IKKE kan bruge til noget..
Avatar billede vieri Nybegynder
17. juni 2002 - 19:49 #12
chewie: Askhoej mener underforstået det samme som rasmus_larsen og jeg.
Jeg spammer ikke dit spørgsmål, men fortæller dig at du ligeså godt kan opgive, der er ingen der vil hjælpe dig med så stort et projekt gratis! (Og oven i købet skal han lave det hele selv!)
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
17. juni 2002 - 19:52 #13
Du skal da ikke bestemme om vi skal skrive her eller ej!!!!!!
Men jeg tror altså også at askhoej mener det... *NoooooooooooooooT*

Blah blah blah...
Avatar billede vieri Nybegynder
17. juni 2002 - 19:52 #14
zyberwizard: Hvorfor blander du dig så?
Hermed min sidste kommentar i dette spørgsmål, da jeg ikke gider at sidde og skændes med folk.
Jeg fortæller bare at han højst sandsynligt ikke kan få det lavet herinde - og jeg begrunder endda også min kommentar!
Avatar billede Chewie Novice
17. juni 2002 - 19:57 #15
Jeg lukke dette spm ..... da det er blivet spammet totalt i smader

TAK DRENGE ... TAK TAK

hvor er det bare typisk !!!
Avatar billede Chewie Novice
17. juni 2002 - 20:04 #16
jeg har oprette et ny spm fordi i fik smadret dette .... http://www.eksperten.dk/spm/225646
Avatar billede zob Nybegynder
17. juni 2002 - 20:44 #17
Kender det godt Chewie  :o)

Jeg fik lavet min tagwall for 60  point som efterhånden er blevet til 150 point....
Jeg fik lavet den af CyberKox vil du have den så kan du kontakte mig over
ICQ nr. 157831584
min tagwall ka ses på
www.emil.vonbuchwald.dk/tag
den opfylder ikke det med at man kan ændre i folks indlæg men der er Admin funktion icq funktion Ip funktion ip funktion er bare ikke sat til :)
Avatar billede Chewie Novice
18. juni 2002 - 09:22 #18
Hvis man skulle til at betale for det, hvad ville den så koste ????

Chewie
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
18. juni 2002 - 09:52 #19
zob-> det er en nice tagwall! Jeg vil også gerne i besidelse af en kopi...!
Eksperten-Styrer@Bjarke.com
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
20. juni 2002 - 09:15 #20
Det vil jeg også gerne

mikj1@nrgi.dk