Avatar billede sonic666 Novice
17. juni 2002 - 15:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gemme strimmet video ???

Ofte når man på nettet henter vieoclips er det strimmet.
Hvordan gemmer man det så når "save as" ikke er at finde File menuen?
Jeg har også prøvet at højreklikke på linket og "save target" men den gemmer kun en eller anden lille bitte fil.
Der må da være en måde...
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
17. juni 2002 - 15:17 #1
Du kan bruge et prog. til at gemme Stream-videor i ..2sec finder lige et link
Avatar billede sonic666 Novice
17. juni 2002 - 15:24 #2
Cool
Avatar billede staticj Nybegynder
18. juni 2002 - 10:15 #3
Nedenstående link er til et program der kan optage livestreams inkl. realmedia-filer.

http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_tools/streambox_vcr.cfm
Avatar billede sonic666 Novice
18. juni 2002 - 10:46 #4
Mange tak! Håber det funker.
Avatar billede backside Nybegynder
10. marts 2003 - 00:19 #5
Hvis du åbner den lille fil i en tekst editor vil du nok se "linket" til filen.