Avatar billede zero-cool Nybegynder
17. juni 2002 - 13:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bundkorts problemer

ga- 7zmm.

efter opdatering af bios og flash. kommer windows op med manglede driver, selv om via 4in1 driver er blevet installeret. hvad kan jeg gøre.?!?!
Avatar billede pilfinger Nybegynder
17. juni 2002 - 13:55 #1
Hvad siger enhedshåndteringen. ??? jeg vil nok forsøge at geninstallere driveren.
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
17. juni 2002 - 13:56 #2
jeg er ikke sikker men er det ikke denne du mangler:

http://www.gigabyte.com.tw/support/viakt133.htm
Avatar billede zero-cool Nybegynder
17. juni 2002 - 14:16 #3
jeg har geninstalleret mine bundkorts driver.! men når jeg kommer ind i windows så siger den at den har fundet nye via master ide controlere og via strømforsynings drivere..!! og når jeg så søger efter den og prøver at instalere den som den finder kommer den med en fejl. som er at den siger at dateen er ikke gyldig.!