Avatar billede dark-hunter Nybegynder
17. juni 2002 - 13:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

counter strike

hej

hvad er det liiiige man skriver for at kunne få command menuen ned på en halv tasten.

det er til cs

hilsen

Dark-hunter
Avatar billede webdesigner Praktikant
17. juni 2002 - 13:22 #1
det kan du ikke du må reinstall halflife.... og ikke oven i....
Avatar billede webdesigner Praktikant
17. juni 2002 - 13:22 #2
sorrey ikke "half life" men counter strike sorry
Avatar billede webdesigner Praktikant
17. juni 2002 - 13:23 #3
så du skal slætte dit cstrike biblotek...
Avatar billede gumm14 Nybegynder
17. juni 2002 - 13:23 #4
Du højreklikker på dit CS ikon, og i det der felt hvor der står en hel masse, skriver du " -console".
Avatar billede dark-hunter Nybegynder
17. juni 2002 - 13:24 #5
jeg syntes man skulle skrive mere nu chekker jeg lige og så får du jo nok pointet
Avatar billede gumm14 Nybegynder
17. juni 2002 - 13:24 #6
Sådan så der står "C:\Program Files\blablabla -console
Avatar billede dark-hunter Nybegynder
17. juni 2002 - 13:32 #7
sådan er det ikke hvis det dur i dit cs så er det dit cs der er underligt
Avatar billede zob Nybegynder
17. juni 2002 - 13:41 #8
Jeg kender det også godt... det er ikke noget med ens cs som er underligt det er noget med den pc den er på vidst..
F.eks. Nogle Pc'er kan man heller ikke trykke H inde i spillet, jo man kan godt men der kommer ikke en menu frem sådan er er så meget i cs..
Har ikke så meget Forstand på grafik, Prøv at downloade den nyeste version af directx
Avatar billede jimsim Nybegynder
17. juni 2002 - 13:56 #9
I genvejen skal stien se sådan her ud:

x:\Half-life\hl.exe -console -game cstrike

Kommer an på her dit HL/CS ligger...
Avatar billede gumm14 Nybegynder
17. juni 2002 - 13:58 #10