Avatar billede annamil Nybegynder
17. juni 2002 - 13:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vedr. import/eksport database i C5

Jeg skal have gjort min database mindre ved først at exportere den ud og derefter importere den ind igen.

Jeg står i:

Generelt - tilpasning - vedligeholdelse - multi - export database -

Er det rigtigt?

Hvad skal jeg skrive i "kommafil path" når jeg exporterer? Skal der stå noget i "benyt index"?

Og hvad skal jeg skrive i "kommafil path" når jeg importerer ind igen?
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2002 - 13:16 #1
Du skal oprette et bibliotek til eksporten (i stifinderen e.l.). Under kommafil path skal du skrive den fulde sti (eks: c:\5data\eksport)

Jeg plejer at sætte kryds i "benyt index" men det er ikke nødvendigt og eksporten går langsommere. Til gengæld går den efterfølgende import formodentligt hurtigere.

Ved import skriver du samme sti. Husk importen skal ske i et nyoprettet regnskab. Du kan godt ignorere eventuelle fejlmeddelser om at nogle kartoteker ikke er tomme
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2002 - 13:16 #2
et svar!
Avatar billede annamil Nybegynder
18. juni 2002 - 08:21 #3
Tak for hjælpen.