Avatar billede jonas Nybegynder
07. august 2000 - 18:29 Der er 1 kommentar

movie som skal køre kontinuerligt på 5 scenes!

Jeg har fem scenes som har samme struktur, men som blot skifter billeder. I toppen kører en movie som skal fortsætte selvom jeg skifter scene. Hvordan klarer jeg det ???
Avatar billede endelt Nybegynder
07. august 2000 - 20:13 #1
Du skal lave to adskildte flash movies.
I den først film Movie_A, indeholdende de 5 scener, skal du bruge Load Movie actionen til at loade den anden film Movie_B, som indeholder den gennemgående animation.

Movie_B, som du loader vha. Load Movie, vil da blive afviklet uafhængigt oven på Movie_A.

Det er vigtigt at begge film har samme propertioner og afvikles med samme framerate.