Avatar billede cillin2 Nybegynder
16. juni 2002 - 20:46 Der er 5 kommentarer

!praktik!

Nogle der ved hvor man kan komme i praktik som programør ? Helst i odense, Kbh eller århus
Avatar billede webmasterdk Praktikant
16. juni 2002 - 20:50 #1
Ville prøve at slå op i tld bogen og søge på de givne lokaliter
Avatar billede webmasterdk Praktikant
16. juni 2002 - 20:52 #2
evt. på www.krak.dk
Avatar billede cillin2 Nybegynder
16. juni 2002 - 20:56 #3
hmm ja måske
Avatar billede runeevers Nybegynder
16. juni 2002 - 21:41 #4
Lige et godt råd.

Jeg har selv ledt og ledt efter en praktikplads i næsten et år, ved at sende ansøgninger til højre og venstre.

I sidste uge slog det mig at jeg ligesågodt kunne forsøge mig med at ringe rundt til et par firmaer.

Jeg gik ind på krak og lavede en liste over ca. 10 firmaer der kunne være interesante, hvoefter jeg ringede dem op og spurgte om de kunne være interesseret i at få en praktikant.

På bare 2 dage havde jeg to firmaer der var parate til at skrive under på en uddannelseskontrakt, samt 2 ydderligere der vil have mig til samtale.

Derfor: Ring for hutlan rundt istedet for at skrive. det virker 12 gange bedre ;-)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
16. juni 2002 - 22:25 #5
runeevers >> Det var da et noget langsomt slag! :)