Avatar billede az Nybegynder
16. juni 2002 - 19:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"sammenkobling"

Hej eksperten.
Jeg har to ibm computere,men kun en skærm.Jeg vil gerne vide om man kan "sammenkoble"de to computere med et kabel så jeg kan bruge begge to med samme skærm.
Hilsen alf
Avatar billede speedy Nybegynder
16. juni 2002 - 19:45 #1
Ja da...sæt dem i netværk, og brug et Remote Administrator program til at styre den af computerne som skærmen ikke er sat til.

/SpEeDy
Avatar billede speedy Nybegynder
16. juni 2002 - 19:46 #2
Det bedste jeg har brugt er dette: http://www.radmin.com

/SpEeDy
Avatar billede riversen Nybegynder
16. juni 2002 - 20:01 #3
VNC er gratis...hent det her http://www.uk.research.att.com/vnc/

ellers skal du have fat i en switchbox, hvor du har en skærm, et tastatur og en mus, men 2 pc'ere. Det vil jeg nok foreslå og så stadigvæk køre i netværk, hvis du har behov for det.
Kig på www.edbpriser.dk under hardware --> switchbox
Avatar billede riversen Nybegynder
16. juni 2002 - 20:01 #4
eeeh, skulle måske lige forklare at VNC har samme funktion som speedys forslag. Du kan fjernstyre en pc.