Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
16. juni 2002 - 17:29 Der er 5 kommentarer

Quake III Arena

Jeg har hentet Quake III Arena (new version)
men der er det rocketlancher men den har efterfølgene missil og det kan være ret så træls hvordan fjerner jeg den så den ikke har den eftermissil???
Avatar billede hijklm Juniormester
16. juni 2002 - 17:31 #1
Du skal nok få et par admins på nakken hvis du starter flere spørgsmål med:

"Jeg har hentet....."
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. juni 2002 - 17:39 #2
hijklm > det KAN jo være han mener 'hentet' som i "hentet i Merlin"... ;)
Avatar billede wanix Praktikant
16. juni 2002 - 17:39 #3
(new version). Det er vel en update, eller et eller andet til Quake 3. Han har hentet.
Avatar billede resten Nybegynder
16. juni 2002 - 20:35 #4
Ja bare han ikke har hentet den på nettet *G*
Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
17. juni 2002 - 23:22 #5
har den orginale cd her