Avatar billede patienten Nybegynder
07. august 2000 - 10:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Spilleserver

Hvordan opretter man en spilleserver, jeg har cybercityes adsl, vi er mange private der gerne vil slippe for internettes pro. spilleserver(der er for mange spillere, man bliver kastet af, hakkendne fart.)
Avatar billede drean Nybegynder
07. august 2000 - 10:32 #1
Kommer an på hvilket spil det er...
Avatar billede einstein Nybegynder
07. august 2000 - 10:56 #2
Hvis det er CS, skal du da bare sige Inet->Create Game og så er den ikke længere........det kan godt være at du skal registreres hos WON får at få det til at virke...de gange jeg har prøvet det forskellige steder har det været sådan 50/50
Avatar billede jimsim Nybegynder
07. august 2000 - 11:33 #3
Ja og til quake skal man også bare greate et spil, og oplys sine venner om sin ip. Så kan de bare connecte til den.
Giver CC fast ip??
Avatar billede drean Nybegynder
07. august 2000 - 14:11 #4
For bedre perfomance, kan du jo stille en computer op som er \"dedicated server\"...kan lade sig gøre ved de fleste spil. Og ja så er fast Ip jo en fordel.
CC giver fast IP.
Avatar billede jones Nybegynder
07. august 2000 - 15:38 #5
download denne fil (84 mb) den logger dig på won og det hele. så er det bare at give vennerne ip-adr. og så er i på ! den er som en \"dedicated server\" men forskellen er bare at du også kan spille med via dit almindelige cc-spil

ftp://ftp.counter-strike.net/pub2/counter-strike/hlserver4101.exe

\\\\Jones
Avatar billede jones Nybegynder
27. august 2000 - 23:37 #6
Hmm endnu en som ikke giver point på noget man har brugt tid på af finde !
Avatar billede jones Nybegynder
15. september 2000 - 16:50 #7
Thanks !!!