Avatar billede magicman Nybegynder
15. juni 2002 - 21:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hz og fps i CS

Min skærm vil ikke vise mere end 60 hz i cs. Min skærm er en fujitsu ergopro x174. Jeg kører windows xp pro og ude i windows kan min skærm godt køre med 85-100hz. Jeg brnytter et gforce3ti200 (slår v-sync af så jeg kan kører med mere end 60 fps). Når jeg går ind i cs hopper min skærm bare ned til 60hz, mens jeg kan se at cs kører med 99 fps. Dette giver pænt meget hak i grafiken. Har prøvet det der nvidia refresh rate program, man det virkede ikke (sagde Error: RegQueryKeyEx(NV20_1_Modes) returned: Access is denied). Hvad kan dette skyldes? Kan det løse mit problem? Evt. andre løsninger? Har en 2000xp+ 512mb DDR a7V333-motherboard 60GB Geforce3ti200 64mb DDR Win. XP Pro.
Avatar billede webdesigner Praktikant
15. juni 2002 - 21:05 #1
midt GeForce2 Mx køre med 94 Fps i 1024*768 16
Avatar billede magicman Nybegynder
15. juni 2002 - 21:08 #2
tak for det, men det løser ikke rigtigt noget vel???!!
Btw. kører med detonater driverne 29.42
Avatar billede webdesigner Praktikant
15. juni 2002 - 21:11 #3
:-)
prøv at gå ind i instillinger for openGL og DirecX og sæt disse ned...
Avatar billede magicman Nybegynder
15. juni 2002 - 22:10 #4
sæt hvilke noget ned??
Avatar billede pindski Nybegynder
15. juni 2002 - 22:29 #5
Jeg har samme problem med min skærm......kører 75 hz i win 2000.....og i cs kører jeg kun 60 hz....der er pisse irriterende...tror desværre ikke man kan gøre noget ved det.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
17. juni 2002 - 23:10 #6
Du skal bruge "Nvidia Refresh Rate Fix"-driveren til at løse problemet. Men denne driver virker ikke hvis du har installeret Detonator-driver 27.41 eller nyere. Derfor skal du nedgradere din Detonator-driver og så burde du kunne få det til at virke. Ellers så burde der snart udkomme en ny version af "Nvidia Refresh Rate Fix" som virker til den nyeste version af Detonator-driverne. Den kan du hente på førstnævnte link!

http://www.nvmax.com/downloads/
http://www.planetquake.com/ztn/nvreffix/