Avatar billede khansen Nybegynder
15. juni 2002 - 19:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Star Trek Starfleet Command 2

Hej eksperten
Jeg ved godt at det er imod reglerne men jeg er rimelig desperat min cd til starfleet command 2 er blevet fuck up og virker ikke mere jeg har prøvet at brænde den 3 gange men den laver fejl hver gang jeg har ikke kunnet finde en crack til spillet derfor beder jeg jer nu om hjælp !!!!
På forhånd tak
Avatar billede nicidem Nybegynder
15. juni 2002 - 19:29 #1
Har du prøvet at rense den med det der rengøringsmiddel man kan få i alle edb butikker?
Avatar billede khansen Nybegynder
15. juni 2002 - 19:31 #2
jeg har prøvet en cd sliber som man kan købe i brugsen men det virker stadig ikke !! Det er faktisk den eneste af de cd jeg har prøvet den på der ikke virker.. Kan varmt anbefale den
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. juni 2002 - 19:37 #3
skriv til producenten og få en replacement CD. det er den lovlige måde at gøre det på.
Avatar billede khansen Nybegynder
15. juni 2002 - 19:40 #4
har jeg prøvet en gang med baldurs gate 2 jeg fik af vide at jeg skule gå ned hvor jeg havde købt det med en bon og få en ny cd som de så ville sende til forhandleren men da jeg ikke har bonnen kommer det nok til at knibe
Avatar billede khansen Nybegynder
15. juni 2002 - 19:58 #5
please er der ikke nogen der kan hjælpe mig !!!!!
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. juni 2002 - 20:05 #6
Det er muligt der er nogen der kan, men der er ikke nogen der må.
Det du beder om er ulovligt.
Avatar billede nicidem Nybegynder
15. juni 2002 - 20:05 #7
Tror ikke der er meget at gøre, når cd'en ikke virker! og du ikke har en Bon...
Avatar billede khansen Nybegynder
15. juni 2002 - 20:07 #8
er det ikke lovligt hvis man ejer spillet i forvejen ?!
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. juni 2002 - 20:12 #9
Nej. det er det ikke. pas på dine bon'er
Avatar billede khansen Nybegynder
15. juni 2002 - 20:14 #10
Nå men tak for hjælpen så er der jo ikke noget at gøre