Avatar billede numzen Nybegynder
15. juni 2002 - 14:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

plet på læderjakke

jeg har fået noget tyggegummi agtigt noget på min læderjakke og det vil jeg meget gerne have af igen... plz. nogle gode råd =)

sry.. for at poste her men mangler sQ råd..
Avatar billede speedy Nybegynder
15. juni 2002 - 14:32 #1
Sådan fjerner du tyggegummi fra tøj eller tæpper

http://www.askalex.dk/artikler/artikel.php?selection=&cid=12&id=1527

/SpEeDy
Avatar billede bad24 Nybegynder
15. juni 2002 - 14:52 #2
Det Leth ?
du dupper det ligså stille med noget A26, så skal du bruge sandpapir kort 120 efter dette, skal du finde din cykel frem og cykle ned til den nærmeste herre-butik og sige. Ved du hvad den her jakke er sku da total smadret, kan jeg få den byttet!
De siger nej, så går du hen og tager en ny jakke og ligger den gamle tilbage(husk at cykle hurtigt)
og lige et lille fif, brug noget mad-olie til at holde jakken pæn med!
Avatar billede bad24 Nybegynder
17. juni 2002 - 15:50 #3
ehh?
hvorfor giver du mig dem?
men Okay tak skal du da have!