Avatar billede lpedersen Nybegynder
15. juni 2002 - 12:41 Der er 10 kommentarer

Logo til www.pedersenwallberg.dk

Hej!

Er der nogen, der kan/vil lave et logo til denne side - det eksisterende P&W-logo er lidt "kedeligt" efterhånden...

Logoet skal være branche-relevant (se www.pedersenwallberg.dk) og indeholde enten "PW", "P&W" eller "PEDERSEN & WALLBERG"

Logoet skal kunne bruges online og til tryk

På forhånd tak!

/LP
lp@pedersenwallberg.dk
Avatar billede lpedersen Nybegynder
15. juni 2002 - 12:43 #1
-Jeg glemte at skrive, at vi ønsker et meget stilrent logo, gerne i de på siden anvendte farver, og S/H

/LP
Avatar billede elkrog Nybegynder
15. juni 2002 - 12:50 #2
Jeres links under Portfolio virker ikke i min browser (ie6.0).
Avatar billede lpedersen Nybegynder
15. juni 2002 - 12:54 #3
Nej, de er nemlig ikke aktive endnu....siden er ikke så gammel, så der er sneget sig nogle fejl ind...
Hvilket link, vil du gerne have?
-mail evt.
/LP
Avatar billede elkrog Nybegynder
15. juni 2002 - 12:58 #4
Jeg skulle bare checke siden ud og opdagede så de ikke virkede, så ville jeg bare lige nævne det.
Men der var jo en fornuftig forklaring :))
Avatar billede marz* Nybegynder
15. juni 2002 - 13:03 #5
3000 kr og jeg laver et design...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. juni 2002 - 14:18 #6
Ingen laver ikke professionelle logoer for point på eksperten, så I skal finde et firma
ude i byen. Men der bliver lavet massere af skod logoer for point. I burde lave det selv,
siden I reklamere med corporate identities.

/per
Avatar billede lpedersen Nybegynder
15. juni 2002 - 22:27 #7
Tjaa, det kan du selvfølgelig have ret i...
Men det kunne da være sjovt at se, hvad andre kunne finde på..

Ellers tak for din kommentar!

/LP
Avatar billede hare Nybegynder
13. januar 2003 - 12:05 #8
Jeg vil da give /LP ret, det er er da klart at man vil lade andre prøve! Nu er jeg selv ansat ved Eastcoast Web-design ApS, og det er også amatøre der har lavet vore side! Da vi ikke selv har tid til det -og grundet er at vi vil lade verden vise hvad de kan!!

"Ved det er et gammelt indlæg" :)
Avatar billede zjinn Nybegynder
18. marts 2003 - 15:48 #9
Jeg vil gerne lave et logo til jer, men kontakt mig lige på icq - 159268450 eller min email steffen@phreaker.net, så kan vi snakke om hvordan det helt præcist skal være..