Avatar billede ida Nybegynder
06. august 2000 - 20:52 Der er 8 kommentarer

tidsbestilling

Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave en tidbestilling hvor de kan bestille tid.
den skal indeholle:
navn - adr - by - post/nr - tlf - email -
dag - dato - år - klokken & behanlingsform
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
06. august 2000 - 20:59 #1
Jep det kan jeg godt, men hvis jeg skal lave det hele, så vil det koste 300-400,-, men hvis jeg blot skal hjælpe dig med at lave den, altså kommer med svar, nå du stødere ind i problemmer, så skal jeg ikke havde noget, hvis du bare skriver over eksperten...
Avatar billede keysersoze Guru
06. august 2000 - 21:14 #2
kan også godt lave noget - enten vil det koste flere point - eller også penge....

P.S. man må IKKE oprette det samme spørgsmål to forskellige steder: http://www.eksperten.dk/spm/22479
Avatar billede olebole Juniormester
06. august 2000 - 23:59 #3
<ole>
Og når du får et brugbart svar, svarer du jo selv og stryger dine points...dåååårlig stil...!!!
Med den approach må du nok se i øjnene, du skal til lommerne for at få folk til at arbejde for dig.
Jeg taler om det samme spm. i JavaScript-kategorien.
</bole>
Avatar billede coder Nybegynder
07. august 2000 - 00:11 #4
Det kan da ikke være så svært.

Du laver jo bare en HTML-side med:
<form action=#ASP-side# method=post><input type=text name=navn><input type=text name=adr>.................</form>

Og så se\'fø\'li\' en ASP-side der ta\'r imod ovenstående og sender en mail videre: (noget lign.)
Fx. JMAIL:

Set JMail = Server.CreateObject (\"JMail.SMTPMail\")

JMail.ServerAddress = \"#MAILSERVER#\"
JMail.Sender = \"#MIG@MIG.DK#
JMail.Subject = \"TID\"
JMail.AddRecipient \"MIG@MIG.DK\"
JMail.Body = \"NAVN: \" & Request(\"navn\") & VBCRLF & \"ADR: \" & Request(\"adr\")
JMail.Execute

Det er alt ... så bare klø på - du ka\' jo let lave det selv!!
Avatar billede engberg Juniormester
07. august 2000 - 12:58 #5
Se nu lige hvad olebole skriver og på det andet spørgsmål og boykot så ida!!!! - Det er da for lam en fremgangsmåde!
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
07. august 2000 - 15:54 #6
Eksperten, er et sted hvor man kan få hjælp til at lave sit script, ikke bare et sted hvor folk kan få lavet sit script... Det må man sku nok se i øjene, at enten, skal man finde en rigtig, sød person, som gider at gøre dette for dig, eller også skal du ud og betale... Sådan er det altså nu engang i Danmark, der er faktisk stort set ingen som vil arbejde gratis...
Avatar billede flemming Nybegynder
07. august 2000 - 23:52 #7
Min holding til eksperten er:

Hjælp til selv-hjælp er godt (de lærer jo noget)

Dem der ikke gider løfte en finger og skal have andre til at lave tingene for sig, hjælper må sejle sin egen sø (motivet underordnet)

nuff said...

/Flemming

Avatar billede ida Nybegynder
08. august 2000 - 00:00 #8
Tak for hjælpen!!! jeg skulle jo bare havde nogen ider til hvordan jeg kom i gang med at lave sådan en

Slut