Avatar billede speedy Nybegynder
06. august 2000 - 14:01 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Logo til delphinarium.

Hej

Jeg kunne godt tænke mig et rigtig flot logo til min side : \"delphinarium\"

Teksten skal være \"delphinarium.dk\" uden anførselstegnene. Og farver osv. kan du se på http://home1.inet.tele.dk/john-m hvor siden som logoet skal være på skal være. Snøvlet fortalt :)

Men logoet skal være i stedet for teksten Delphinarium.dk

håber det er nok point, ellers sig til :)

/SpEeDy
Avatar billede lee Nybegynder
06. august 2000 - 14:24 #1
det kan du da sagtens lave selv... hvad med at bruge din delfin ovre i højre hjørne og så skrive delphinaium.dk med dk henover delfinen.... ?!?
Avatar billede lee Nybegynder
06. august 2000 - 14:25 #2
og så s\'f have dit logo i den side af sitet...
Avatar billede lee Nybegynder
06. august 2000 - 15:19 #3
Avatar billede Jman Praktikant
06. august 2000 - 15:26 #4
vent lige med en accept!
Jeg er ved at kreere... :-)
Avatar billede lee Nybegynder
06. august 2000 - 15:40 #5
;)
Avatar billede tbach Nybegynder
06. august 2000 - 15:48 #6
veeeent

jeg har lige igang med et oxo..

gimme din email så sender jeg den lige til dig
Avatar billede tbach Nybegynder
06. august 2000 - 15:51 #7
eller kig på www.skvat.subnet.dk
Avatar billede lee Nybegynder
06. august 2000 - 15:57 #8
det ser da ikke godt ud med en delfin i begge sider af ens side ?!?
Avatar billede Jman Praktikant
06. august 2000 - 15:57 #9
ÆV og f****
Jeg kan ikke huske hvordan jg engang lavede den splasheffekt - jeg ville have brugt..
http://130.227.216.23 - den er blurret.
Men jeg kan lave den meget bedre hvis det er det rigtige du er ude efter
Avatar billede lee Nybegynder
06. august 2000 - 15:59 #10
superior : den er ellers ret god... :)
Avatar billede lee Nybegynder
06. august 2000 - 16:01 #11
delfinen.
Avatar billede tbach Nybegynder
06. august 2000 - 16:07 #12
lee

sorry, men jeg kunne sq ikke finde en delfin..

hvis du kan finde en felfin et sted jeg kan bruge kan jeg lave det bare \"lidt\" pænere !
Avatar billede lee Nybegynder
06. august 2000 - 16:10 #13
Hov det er ikke mig der har oprettet spørgsmålet... tilod mig blot at kommentere... ;)
Avatar billede tbach Nybegynder
06. august 2000 - 16:47 #14
hello

jeg har lavet et nyt logo.. tjek det lige på

www.skvat.subnet.dk
Avatar billede prodic Mester
06. august 2000 - 18:05 #15
nu sad jeg lige og kedede mig og havde tid til et enkelt logo. Og så mangler jeg en størrelse..?
Avatar billede speedy Nybegynder
06. august 2000 - 19:05 #16
prodic>> Du må sådan set selv bestemme! Den skal bare passe ca. sammen med teksten på min side. http://home1.inet.tele.dk/john-m

tbach>> Jeg er først lige kommet på nu, så jeg kan forstå at du havde et forslag før det der er på din side nu, men det kunne jeg jo ikke se da du havde slettet den fra siden. Jeg vil gerne se den.

Alle>> Ingen af dem har lige fænget helt, men håber i bliver ved med gode fine logoer :)

/SpEeDy
Avatar billede speedy Nybegynder
06. august 2000 - 19:09 #17
lee>> Og husk at hvis du fortsætter, så skal teksten være Delphinarium.dk med PH i stedet for F

/SpEeDy
Avatar billede prodic Mester
06. august 2000 - 19:25 #18
hmm, nu brugte jeg alligevel 10 minutter på af finde en delfin..så kunne jeg jo lige så godt bruge 5 minutter på at lave et forslag.

Har med vilje ikke lavet noget baggrund..da jeg mener den der scanline-effekt er for brugt. Men du har fået det som en transparent gif. Så kan du jo se hvordan det ser ud.

hmm, det ser godt nok også ud som om det kun har taget 5 minutter.

http://www.rovvig.dk/delfin/delfin.gif
Avatar billede tbach Nybegynder
06. august 2000 - 19:28 #19
Damn.

Hvor fandt du de delfiner der ?
Avatar billede tbach Nybegynder
06. august 2000 - 19:29 #20
det er rimelig fucked, det er jo ikke så let at lave et logo med en delfin på når mn ikke har en delfin ;)

hehe..
Avatar billede prodic Mester
06. august 2000 - 19:31 #21
hmm vær lige opfindsom og lav noget uden en delfin...
Avatar billede lee Nybegynder
06. august 2000 - 19:35 #22
speedy... *G* ja ok...
det var nu ment som en idé til hvordan du selv hurtigt kunne lave et logo udfra det du allerede havde *S*
Avatar billede rfogh Nybegynder
06. august 2000 - 19:48 #23
lee>>> skal du stjæle mit logo :o)

http://www.eksperten.dk/spm/21943
Avatar billede lee Nybegynder
06. august 2000 - 21:43 #24
??? har blot brugt det der var til rådighed på siden i forevejen ?!?
Stjæler skam intet fra nogensomhelst... !

;)
Avatar billede speedy Nybegynder
06. august 2000 - 22:32 #25
prodic>> Hvis du laver logoet med de blå scanlines som baggrund er points\'ne dine! Det er et kanooont logo, så jeg håber bestemt du lige gider at gøre det. Jeg prøvede at sætte det ind på min side, men man kunne tydeligt se grimme rester af hvid, så det fortjener simpelthen den baggrund.

Håber du gider

/SpEeDy
Avatar billede prodic Mester
07. august 2000 - 13:12 #26
det vil sige at du gerne vil have dine scanlines som baggrund?? - det kan jeg sku lige finde ud af! jeg giver lige besked når den er uploadet.
Avatar billede prodic Mester
07. august 2000 - 13:31 #27
så skulle det være iorden...

det gik lidt stærkt pga mit tidspres(chefen du ved), men jeg laver det lige \"perfekt\" når jeg får tid en gang i dag. Og jeg er ikke sikker på om dine scanlines passer ind i dem du har i forvejen eller de bare skal flyttes en anelse
Avatar billede speedy Nybegynder
07. august 2000 - 16:58 #28
prodic>> Næsten :) De skal lige rykkes en enkelt tak. Håber du lige gider :)

Det ser faktisk lidt morsomt ud når de ikke passer sammen. Det bliver faktisk 3dimensionelt.

/SpEeDy
Avatar billede prodic Mester
07. august 2000 - 17:07 #29
der går lige 30 sekunder!
Avatar billede prodic Mester
07. august 2000 - 17:08 #30
done! en tak nedad
Avatar billede speedy Nybegynder
07. august 2000 - 18:28 #31
Næsten!! 44 sek. :))

Men tak for det, Nu passer det!!

Værsgod her er dine points.

/SpEeDy