Avatar billede kenzo19 Nybegynder
14. juni 2002 - 15:34 Der er 4 kommentarer

Counterstrike

jeg har et problem med mit counterstrike.
jeg har siddet og spillet det i et par dage nu og jeg ville så prøve at spille på boomtown og jubii men men men....der skal installeres nogle små programmer begge steder så det gjorde jeg så. nu er mit problem så bare dette....efter jeg har installeret disse programmer vil jeg jo selvfølgelig gerne ind og spille. dette virker ikke.der kommer bare en sort skærm fram hvor der står loading og så sker der ikke mere. prøvede så atr slette de små programmer men problemet er der stadigvæk. reinstallerede så counterstrike, men problemet er der stadigvæk....håber der er en der kan hjælpe mig!!!
Avatar billede doktoren Nybegynder
14. juni 2002 - 15:38 #1
På Boomtown skal du ihvert fald være member for at måtte spille på deres servere .. jeg ved ikke med jubii. Desuden er der lige kommet ny version af counterstrike. Boomtowns servere bruger denne version. Du kan hente dem mange steder fra.. jeg downloadede dem fra csplanet.no ....
Avatar billede kenzo19 Nybegynder
14. juni 2002 - 15:40 #2
jeg HAR den nye. hentede den fra boomtown
Avatar billede fdnet.dk Nybegynder
14. juni 2002 - 19:28 #3
Hent den hellere fra www.fdnet.dk/download.asp

Hos Boomtown skal du først stå i kø før du kan hente den ! :-(
Avatar billede www.g-s-m.dk Nybegynder
28. februar 2003 - 04:29 #4
hej med dig ladvær med at spille de stæder du skal være med at spille de stæder hvis du ike er nybegynder men du kan komme ind og spille min server *S* min server ip er 217.157.176.234:27015