Avatar billede rji@rji.dk Nybegynder
06. august 2000 - 12:49 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Slutningne af et link - 200 point

Det der skal ske er at jeg har et link hvor der bare skal tilføjes en endelse. Der skal ske er at der skal stå indtast dit mobilnr. og så skal man trykke send. Det indtastede mobilnummer skal så komme ind på xxxxxxxx plads. Hvordan går man det?

http://cgi.domæne.dk/sendingsms.cgi?sender=&message=Her er beskeden som vil blive sendt\"&extrato=XXXXXXXX
Avatar billede razor Nybegynder
06. august 2000 - 12:54 #1
<form action=\"http://cgi.domæne.dk/sendingsms.cgi\">
<input type=\"hidden\" name=\"sender\" value=\"\">
<input type=\"hidden\" name=\"message\" value=\"Her er beskeden som vil blive sendt\">
<input type=\"text\" name=\"extrato\" maxlength=\"8\">
<input type=\"submit\" value=\"send\">
</form>
Avatar billede mpj Nybegynder
06. august 2000 - 12:56 #2
Kan du ikke lave det til en variabel?

<INPUT TYPE=\"TEXT\" NAME=\"extrato\">

Det skulle virke!
Avatar billede mpj Nybegynder
06. august 2000 - 12:57 #3
Hehe.... Var lige på toilettet!
Mens den var på siden!
Avatar billede razor Nybegynder
06. august 2000 - 12:58 #4
hehe.. kender det godt :o)
Avatar billede rji@rji.dk Nybegynder
06. august 2000 - 12:58 #5
Tak Razor

Var det ikke nogle nemme point: Jeg er total spadser til sådan noget. Længe leve Eksperten
Avatar billede razor Nybegynder
06. august 2000 - 12:59 #6
jamen jeg siger s*u også tak! :o)
Avatar billede mpj Nybegynder
06. august 2000 - 13:00 #7
hmmmmmmmmmmm
Avatar billede rji@rji.dk Nybegynder
06. august 2000 - 13:00 #8
Razor kan du lige hjælpe mig igen?
Avatar billede mpj Nybegynder
06. august 2000 - 13:00 #9
æv...! :´-(
Avatar billede razor Nybegynder
06. august 2000 - 13:00 #10
jo da ?
Avatar billede rji@rji.dk Nybegynder
06. august 2000 - 13:02 #11
Du kan regne ud at når man indtaster nummeret og trykker send, så vil man selvfølgelig komme hen på side, med f.eks beskeden er sendt til telefonen. Kan man gøre sådan at den bekræftelse kommer op i en pop-up menu?
Avatar billede razor Nybegynder
06. august 2000 - 13:04 #12
<form action=\"http://cgi.domæne.dk/sendingsms.cgi\" target=\"_blank\">
<input type=\"hidden\" name=\"sender\" value=\"\">
<input type=\"hidden\" name=\"message\" value=\"Her er beskeden som vil blive sendt\">
<input type=\"text\" name=\"extrato\" maxlength=\"8\">
<input type=\"submit\" value=\"send\">
</form>
Avatar billede razor Nybegynder
06. august 2000 - 13:22 #14
så fylder du bare nogle flere hidden fields på :o)
Avatar billede rji@rji.dk Nybegynder
06. august 2000 - 13:23 #15
Kan du lave det?

:-)))))))))))))))))))))))))))))))
Avatar billede razor Nybegynder
06. august 2000 - 13:26 #16
<form action=\"http://cgi.domæne.dk/sendingsms.cgi\" target=\"_blank\">
<input type=\"hidden\" name=\"sender\" value=\"Jens\">
<input type=\"hidden\" name=\"online\" value=\"off\">
<input type=\"hidden\" name=\"KEY\" value=\"962743350_9393\">
<input type=\"hidden\" name=\"message\" value=\"Her er beskeden som vil blive sendt\">
<input type=\"text\" name=\"extrato\" maxlength=\"8\">
<input type=\"submit\" value=\"send\">
</form>
Avatar billede razor Nybegynder
06. august 2000 - 13:28 #17
er det jer der har coolsms ?
Avatar billede rji@rji.dk Nybegynder
06. august 2000 - 13:31 #18
Nej, Vi har en konkurrence i gang. Hvis du kunne lave en sender ligesom Coolsms, vil du vinde masser præmier. Den behøves ikke helt være ligesådan. De eneste regler der er at der er ikke må stå f.eks smssender@eksperten.dk i toppen og at man ikke behøves tilføje en afsender. Den skal laves sådan at der kommer en f.eks sendsms.cgi string. Ligesom Coolsms eller besked! Tror du kan hjælpe mig. Jeg skal nok også give dig alle de point jeg har!
Avatar billede razor Nybegynder
06. august 2000 - 14:12 #19
øhm ? du har -5 points ?
Avatar billede rji@rji.dk Nybegynder
06. august 2000 - 14:22 #20
Jeg skal nok finde ud af noget. Nye profiler venner som har. Du skal nok få dem. Jeg har også 700 point men, de står bare \"investret\" i spørgsmål