Avatar billede Dribble Nybegynder
14. juni 2002 - 12:42 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

ECS K7V et eller andet :D

hey

jeg har et lille problem med mit ECS k7v et eller andet :D (kan ikke lige huske hvad det precist hedder, og jeg er på arbejde lige nu :D)

men jeg kan ikke få min lyd til at virke !!

jeg har updateret mine driver, jeg har tjekket at onboard lyd er slået til i BIOS

den installere det fint nok, og finder hardware og alt siger det er ok...Men der er bare ingen lyd.

BTW den køre på WinME
Avatar billede pilfinger Nybegynder
14. juni 2002 - 12:43 #1
windows Meget elendig.:-)
prøv at gå i enhedshåndteringen og se om der er noget galt der.
Avatar billede Dribble Nybegynder
14. juni 2002 - 12:45 #2
hehehe.....i know, men nu er det heldigvis ikke min PC (jeg bruger selv win2000 pro) :D jeg hjælper bare en.....men der er ikke noget galt i enhedshåndtering.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
14. juni 2002 - 12:52 #3
sider kablerne ordenligt på bundkortet hvis det er den regtige driver burde det jo køre prøv at chekke kablerne.:-)
Avatar billede Dribble Nybegynder
14. juni 2002 - 12:56 #4
lol....Pilfinger det er onboard, og stikket til højtalerne sidder selvfølgelig ordentligt i
Avatar billede francke Nybegynder
14. juni 2002 - 13:00 #5
I den lysegrønne??  :=)
Avatar billede Dribble Nybegynder
14. juni 2002 - 13:03 #6
sidder som sagt på arbejdet :D....men så vidt jeg husker er mikrofon lyserød og højtaler er grøn eller blå...men anyway, jeg er ikke n00b så det er ikke stikket den er galt med...kunne umiddelbart forestille mig at det har noget at gøre med WinME, da jeg tidligere har haft win2000 på det  samme mobo, og der virkede lyden godt nok.
Avatar billede cd23mj Nybegynder
14. juni 2002 - 13:22 #7
k7s5a du snakker om?

min lillebror har et vi kan værken få lyd eller net (onboard) til at virke så vi har sat et realtek net kort i og et SoundBlaster PCI 128 kort i nu virker det fint
Avatar billede Dribble Nybegynder
14. juni 2002 - 13:26 #8
ja det er det :D

ca23mj ---> hvilket OS har din lillebror ????

men det virkede fint med win2000 og nu med winME virker det ikke mere !!!!
Avatar billede cd23mj Nybegynder
14. juni 2002 - 15:03 #9
i win 98 virker det slet ikke heller ikke med de nye net og lyd men i winME som han kører nu funger det fint

hvis du vil gøre det sådan som min lillebror kører skal du huske at slå onboard lyd og net fra i biosen..
Avatar billede bager69 Nybegynder
14. juni 2002 - 15:27 #10
min kører fint med lyd , har du tjekket at jumper indstillingen er sat til onboard lyd den hedder jp4 på side 15 mainboard
Avatar billede Dribble Nybegynder
14. juni 2002 - 15:28 #11
ja....jumperne sidde rigtigt
Avatar billede nomad Nybegynder
14. juni 2002 - 16:47 #12
Installer Driverne fra den medføjende CD-ROM eller hent de nyeste fra deres hjemmeside!

VH NOmad

PS. vi smaderer ENGLAND i morgen!!!!
Avatar billede bager69 Nybegynder
15. juni 2002 - 13:09 #13
min kører oxo me så hvis jeg var dig ville jeg kontakte forhandleren og få det byttet :-/

Danmark - England 2 - 0
Avatar billede nomad Nybegynder
15. juni 2002 - 16:31 #14
ja Lorte kamp var

Danmark - England 0 - 3