Avatar billede kim2 Nybegynder
14. juni 2002 - 10:01 Der er 3 kommentarer

Canon IXUS V vs. V2 ????

Er der nogen, som helt konkret ved hvad forskellen er på de 2 ???  (Fordele / Ulemper ?)

- Canon IXUS V
- Canon IXUS V2

Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
14. juni 2002 - 10:06 #1
http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp

Så vælger du de 2 kamera'er (hold ctrl i bund for at vælge flere).
Tryk show, så kommer de 2 kamera'er og ved siden af hinanden. Og du kan se den præcise forskel.
Avatar billede kim2 Nybegynder
14. juni 2002 - 10:21 #2
De ser næsten ens ud...
- det jeg egentlig søgte var batterilevetiden i praksis. Jeg har nemlig tidligere haft en 'normal IXUS' på prøve, som kun kunne tage 40 billeder med LCD tændt. Jeg kunne godt tænke mig at vide om batterilevetiden for IXUS V og IXUS V2 er længere i PRAKSIS (canon siger 80-120) billeder, mmeeen praksis efter ½års forbrug er noget andet end 'salgssnak'., og om V2 er 'bedre' end V?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
14. juni 2002 - 11:28 #3
kim2 >> det er rigtig nok. Jeg tror du skal prøve at læse nogen af brugernes kommentare. Man kan jo ikke helt regne med dpreview, da de får produkterne hjem som helt nye.
Jeg tror ikke der er meget forskel. v'eren får lidt højere karakter.

Men ved ikke helt. Har selv en ixus v, og batteritiden er jeg egentlig okay tilfreds med, idet man hurtigt kan lade den op.

Jeg synes det var et støre problem da jeg havde en meget billig model, som kørte på 4 almindelig batterier.