Avatar billede odense39 Nybegynder
13. juni 2002 - 20:06 Der er 13 kommentarer

min pc fryser

hej alle sammen jeg er en fyr fra odense der spiller meget counter-strike men jeg har et stort problem.
jeg har lige bygget en pc en amd duron 1000MHz
256 ram et geforce 2 mx 400 grafik kort hvergang jeg vil spille counter-strike fryser min pc efter 10 minuter har den nye win xp alle nye driver
håber der er nogen der kender det problem og har et svar ved at mange har det samme problem hilsen odense
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
13. juni 2002 - 20:08 #1
Prøv med detonatoren fra www.nvidia.com under drivers.. :)
Avatar billede radiohead Nybegynder
13. juni 2002 - 20:12 #2
Du har selvfølgelig checket om din CPU har en ok temperatur? :)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
13. juni 2002 - 20:13 #3
Du har sat ET tegn?
Husk komma og punktum, det er forfærdeligt at læse på det der...

*Hvis maskinen fryser, så sæt den udenfor i varmen =)*
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. juni 2002 - 20:14 #4
hvis det er 23.11 du bruger kan det være problemet
prøv 23.12 el. 21.83 herfra
http://www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
13. juni 2002 - 20:15 #5
taskmgr - Det var da en latterlig kommentar.. Det er da helt ok at lave en <BR> efter hver sætning.. Tænk nogle hjemmesider man kunne lave..

Du har helt ret, det er RET så provokerende at læse, men hvad.. Jeg forstod det. .:)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
13. juni 2002 - 20:15 #6
metal - lol .. så kører vi igen.. :D
Avatar billede odense39 Nybegynder
13. juni 2002 - 20:16 #7
har alle de nye detonator driver ....hmmmm ja eller giv pcen en dyne tåbligt svar
Avatar billede odense39 Nybegynder
13. juni 2002 - 20:18 #8
min cpu har en ok tempeture
Avatar billede fisker_p Nybegynder
13. juni 2002 - 20:29 #9
prøv sidste nye via4i1
fra viatech.com
HVIS DET ALSÅ ER ET VIA CHIPSET
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2002 - 20:55 #10
Du kunne være uheldig og have fået nogle ram som er ustabile, som bevirker at din computer. Jeg har lige send min 512 MB blok tilbage af samme årsag at den fik min computer til at genstarte og komme med fejl. Så nu har jeg kun 512 MB :-((( .
En anden ting du lige skulle prøve at kigge på er din CPU.. Af med køleren og se om kernen (den lille firkant midt på CPU'en) HAR HELT SKARPE KANTER. Du gælder jo kun hvis du har en socket A CPU.
Måske skulle du prøve en BIOS update, men husk lige at tage back up af den gamle.

Held og lykke Fik jeg sagt at du skulle prøve at test held din maskine??
;-)
Avatar billede cd23mj Nybegynder
13. juni 2002 - 21:02 #11
hvilke slags ram og GFkort er det? mærke!
Avatar billede cd23mj Nybegynder
13. juni 2002 - 21:03 #12
er det kun i CS den Crasher?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:55 #13
lukketid?!